Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  به دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: انتصاب شایسته سردار سید محمد صالحی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی استان افتخاری برای همه ما محسوب می‌شود.

او امنیت را یکی از ارکان مهم و ضروری برای هر جامعه‌ای دانست و افزود: برای ایجاد امنیت پایدار در استان خوزستان قرارگاه جنوب کربلا آماده حمایت و پشتیبانی همه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه امنیت در جامعه و مناطق مختلف استان باید افزایش یابد، اظهار داشت: این قرارگاه و رده‌های تحت نظر خود جهت برقراری امنیت در جامعه و ماموریت‌های ناجا در بحران همکاری می‌کند و اجازه جولان به اراذل و اوباش و ایجاد رعب و وحشت برای عموم مردم نمی‌دهیم و احدی بخواهد برای شهروندان ترس ایجاد کند با آن‌ها با جدیت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت پایدار نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد

 حسن نکوئی  بیان کرد: نقش سپاه در تأمین امنیت ایران و منطقه بسیار کلیدی است حضور مقتدرانه سپاه در خلیج‌فارس، مبارزه با گروهک‌های تروریستی، به‌ویژه نابودی داعش، مقابله با گروهک‌های تجزیه‌طلب از کومله و دموکرات تا جیش الظلم و... نشان‌دهنده سهم این نهاد در بهبود امنیت داخلی جامعه اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ نیرویی که در این راه چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داده است که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پس از گذشت دو سال از تشکیل این نهاد انقلابی، فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان تصریح کرد: این نهاد مقتدر با اقدامات به جا و اثرگذار خود در مبارزه با تروریسم، باعث تأمین امنیت در کشور و منطقه شده است و موشک‌های نقطه‌زنی و هواپیما‌های بدون سرنشین از افتخارات سپاه است که سهم مهمی در حفظ امنیت جمهوری اسلامی ایران و درهم‌کوبیدن تهدیدات دارد که مثال عینی آن پاسخ موشکی اخیر به رژیم کودک کش صهیونیستی است.

 سپاه پاسداران یک مکتب‌خانه انسان‌ساز است
وی افزود: سپاه پاسداران برگرفته از ارزش‌های اسلامی، یک ارگان نظامی فرهنگی و یک مکتب‌خانه انسان‌ساز است که شخصیت‌های بزرگی مثل شهید حاج‌قاسم سلیمانی با آن ویژگی‌های برجسته شخصیتی و بسیاری از شهدای برجسته انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم در این مکتب پرورش‌یافته‌اند و این مکتب دفاعی منبعث از مکتب دفاعی عاشورایی است که برای رزمندگان آن وسعت میدان نبرد و استعداد نیرویی دشمن تعیین‌کننده نیست، بلکه عمل به تکلیف الهی حدود نبرد را مشخص می‌کند.

نکوئی تشریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از مأموریت‌هایی که بنا به‌ضرورت به آن واگذار شده، مثل سیل‌زدگی، سرما، برف زدگی، طوفان زدگی، واکسیناسیون و ریشه‌کنی فلج اطفال، همواره یارویاور مسئولان اجرایی و مدیران کشور بوده است، و به نحو شایسته موفق به انجام آنها شده است و در خصوص بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و خدمت‌رسانی به مردم، نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است که مجموع اقدامات انجام شده می‌تواند برای جامعه امیدآفرین باشد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران علاوه بر حفظ آمادگی نظامی خود در برابر تهدید‌های دشمنان در طرح‌های محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال فعالیت دارد که مشارکت بیشتر سپاه در برخورد با مفسدان اقتصادی و تأمین امنیت اقتصادی و روانی رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد. این نهاد انقلابی توانسته با تأثیرگذاری خوب خود در بین تمام آحاد جامعه، در بحث فرهنگی، اجتماعی؛ اقتصادی و... در پیشبرد رهنمود‌های مقام معظم رهبری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان در پایان اظهار کرد: به‌صورت کلی، اقدامات عمرانی و صنعتی سپاه برای جامعه امیدآفرین است و این مجموعه توانسته ضمن بی‌اثر کردن تحریم‌ها برای کاهش فشار اقتصادی به مردم، برخورد و مبارزه با مفسدین اقتصادی و همچنین مقابله با نفوذی‌ها امنیت و آسایش روانی جامعه را تأمین کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند