Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@15:33:40 GMT

قتل عام خانواده در غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۱۱۰

قتل عام خانواده در غرب کشور

فردی که روز گذشته به علت اختلافات خانوادگی علاوه بر قتل مادر و برادرش ، ۲ نفر دیگر را زخمی کرده بود، در کمتر از 6 ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان "هلیلان"دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "مجتبی مهدیان" فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از وقوع قتل ظهر روز گذشته و فرار قاتل از محل صحنه جرم، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان "هلیلان" برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس و اشرافیت اطلاعاتی، قاتل که بلافاصله پس از وقوع قتل به کوهستان های اطراف متواری شده بود در کمتر از 6 ساعت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "هلیلان" تصریح کرد: کنترل خشم و استفاده از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان برای حل و فصل مشکلات خانوادگی به ویژه در مناطق روستایی می تواند از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کند.

گفتنی است، روز گذشته فردی در روستای "چشمه ماهی" بخش "جزمان" از توابع شهرستان "هلیلان" به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده و 2 فرد دیگر را نیز زخمی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل ایلام حوادث قتل عام انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ عبدالرضا ضربت امروز، ۳۰ فروردین در این ارتباط گفت: در ساعت ۱۱ شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه «کفترکـ» در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید؛ مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) نیز با سلاح سرد، دختر مقتول را مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد که عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این‌چنینی در جامعه جلوگیری کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227596 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان