Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر پاختاکور خوشحال است.
به گزارش آریا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با پاختاکور اظهار داشت:‌
بازی خیلی مهمی را بردیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. از این بابت خوشحالیم. بازی را خوب شروع کردیم.  
گل محمدی تصریح کرد:
در مجموع بازی خیلی خوبی برای ما بود که آن را خیلی خوب شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ده نفره شدن حریف خیلی به ما کمک کرد و توانستیم راحت تر و با گردش توپ بهتری با سرعت دادن به بازی به گل های خوبی دست پیدا کنیم.
وی افزود:
اتفاق های خوبی در این بازی برای ما رخ داد. از بازیکنانم به دلیل این همه از خودگذشتگی، ایثار و جانفشانی که در این مسابقات داشتند، تشکر می کنم و حق شان بود به این مرحله برسند و ان شاء الله بتوانیم در نهایت به فینال آسیا راه پیدا کنیم. این برد بزرگ را به هواداران عزیزمان که همیشه انرژی مثبت و وجودشان را کنار خودمان حس کردیم. از خوشحالی آنها خوشحال هستیم و امیدوارم این موضوع ادامه داشته باشد و بتوانیم به هدف مان برسیم.
سرمربی پرسپولیس درباره راز گلزنی پرسپولیس توضیح داد:
ما تنها برای هدف های بزرگ ، شادی و خوشحالی هواداران مان می جنگیم و بازیکنانم از جان مایه می گذارند و ایثار و از خودگذشتگی می کنند. آنها شایسته بهترین ها هستند. به بازیکنانم افتخار می کنم و ان شاءالله بتوانیم این روند را تا آخر ادامه بدهیم.
گل محمدی درباره راز گل نخوردن پرسپولیس ادامه داد:
هدف اصلی مان در تمام بازی ها حفاظت از دروازه پرسپولیس و داشتن دفاع تیمی خوب است. هدف بزرگی برای برد داریم. تیمی که خوب دفاع می کند و  گل نمی خورد، احتمال بردش زیاد است. بازیکنانم انرژی خوبی می گذارند و کارهای دفاعی را خوب اجرا می کنند. تمرکزشان برای بردن و گل نخوردن خیلی زیاد است و بازیکنان ما این اصل مهم در فوتبال را خیلی خوب انجام می دهند.
وی درباره اینکه در بازی با النصر مانند دیدار پاختاکور اخراج نمی شد، کار برای پرسولیس سخت نمی شد، گفت:
النصر تیم خوبی نشان داده  که با لیاقت به نیمه نهایی رسیده است. آنها از لحاظ تاکتیکی تیم خیلی خوبی هستند و قطعا کار ما سخت است. ان شاءالله بتوانیم مانند دیدار امشب و بازی های قبلی خوب بازی  کنیم و هدفی که داریم خیلی به ما برای اینکه دیدار با النصر را هم با پیروزی تمام کنیم، انگیزه می دهد.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:
می دانیم کار راحت نیست و سختی های خودش را دارد. موضوع مهم از همین امشب ریکاوری خوب خودمان و آنالیز خوب النصر است. در کل این هدف بزرگ به ما انگیزه زیادی می دهد.
گل محمدی درباره تغییرات تیم پرسپولیس گفت:
تغییراتی داشتیم و می خواستیم با تمام نفراتی که فصل را تمام کردیم، ادامه بدهیم اما در نهایت خودشان تصمیم گرفتند از پرسپولیس بروند و ما هم نتوانستیم قراردادشان را تمدید کنیم. مشکلاتی وجود داشت اما فکر می کنم بازیکنان جدید با نفرات قدیمی خیلی خوب هماهنگ شدند. همه آنها فهمیدند به تیم بزرگی آمده اند و باید در راستای هدفی بزرگ گام بردارند.  
وی ادامه داد:
هماهنگی خوبی بین بازیکنان جدید و قدیمی ایجاد شده و از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب همدیگر را پذیرفته اند. رفاقت خوبی بین آنها ایجاد شده است. مطلب اصلی است که باید به آن اشاره شود. از همه بازیکنانم تشکر می کنم زیرا خیلی زحمت می کشند و برای شادی هواداران تلاش می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گل محمدی پرسپولیس پاختاکور خیلی خوب گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، ادموند بزیک که سرمربی تیم رسانه ورزش است، امروز و در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور در ترکیب تیم مقابل که متشکل از بازیکنان ۹۸ بود، به میدان رفت.

بزیک پس از پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. سالگرد مرحوم آب پرور بهانه‌ای شد که ما بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی‌ها باید بیشتر انجام شود. من چندین سال با این بچه‌ها بازی کرده بودم و عرقی داشتم اما در مقابل هم تیم خودم بود. من دو سر برد بودم.

او درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: ما از سال قبل که تیم‌مان قهرمان شد، یکی دو هفته تعطیل کردیم و بعد از آن مدام تمرین داشتیم. به همین دلیل مجبوریم که بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم. در یک سال اخیر خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند.

بزیک در خصوص شرایط لیگ برتر عنوان کرد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه بالای جدول و چه پایین جدول، بازی‌ها حساس و نزدیک به هم هست. همینطور که می‌بینیم بازی‌ها خیلی پرگل نیست، چون بازی‌ها حساس شده و امتیازات در هفته‌های آخر خیلی مهم است. به نظرم اگر بازی با ملوان را فاکتور بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و اگر همینطور ادامه بدهد، مدعی اصلی قهرمانی است.

او که سابقه بازی در سپاهان را دارد، درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همیشه مدعی قهرمانی هاست اما از نظر من تیم سپاهان امسال خوب بسته نشد. مهره‌های خوبی برداشتند و خیلی خرید کردند اما تیم‌شان بالانس نبود. بسیاری فکر کردند سپاهان راحت بتواند قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، چون تیم‌شان بالانس نبود. این تیم در وسط میدان بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کم بود.

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است