Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- AFC گل دوم پرسپولیس به پاختاکور را به نام عیسی آل کثیر تغییر داد.
به گزارش آریا، صفحه رسمی بازی پرسپولیس و پاختاکور در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان بازی این دو تیم، گل دوم سرخپوشان ایران را به نام انزور اسماعیلوف ثبت کرد اما اکنون با گذشت زمان، این گل توسط سایت اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصحیح شده و به نام عیسی آل کثیر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل دوم پرسپولیس که با ضربه تماشایی عیسی آل کثیر از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید، در حالی وارد دروازه شد که پیش از آن توپ به پای آنزور اسماعیل اف خورده بود و به همین خاطر گل به نام وی ثبت شد. اما حالا ساعتی پس از پایان مسابقه کنفدراسیون فوتبال آسیا نام گلزن را اصلاح کرده و تشخیص داده که اگر توپ به پای مدافع پاختاکور نمی‌خورد هم گل می‌شد. بنابراین ال کثیر با این گل چهار گله می‌شود و دو پله پایین تر از عبدالرزاق حمدالله قرار می‌گیرد و فرصت این را خواهد داشت تا با گلزنی مقابل النصر و حذف این تیم، خود را به کفش طلا نزدیک کند.
پرسپولیس در یک دیدار تقریبا یک طرفه توانست از سد پاختاکور 10 نفره بگذرد و راهی دیدار مرحله نیمه نهایی شود. آل کثیر با درخشش فوق العاده در این دیدار، توانست تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی کند. در این مسابقه، جلال الدین ماشاریپوف در دقیقه 15 از زمین بازی اخراج شد و تا تیم پاختاکور بازی را 10 نفره ادامه دهد. همین امر باعث شد تا کار سرخپوشان در ادامه بازی راحت شود. در نیمه دوم پرسپولیس 2 بار توانست دروازه پاختاکور را باز کند و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
عیسی آل کثیر مهاجم دزفولی پرسپولیس در این مسابقه فوق العاده ظاهر شد. او به خوبی توانست پاس های ارسالی نعمتی و پهلوان را وارد دروازه سویونوف کند و به تنهایی پرسپولیس را راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرد. آل کثیر با این 2 گل، 4 گله شد و حالا رقیبی جدی برای عبدالرزاق حمدالله بر سر تصاحب توپ طلای لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.
هم اکنون در جدول گلزنان، عبدالرزاق حمدالله با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل این رقابت هاست، پس از او آل کثیر و بغداد بونجاج با 4 گل حضور دارند، گومیس (الهلال)، اوگاوا (ویسل کوبه)، ویلتون (الشارجه)، اکرم عفیف و الهیدوس (السد) و المعز علی (الدحیل) همگی 3 گله هستند که بجز اوگاوا، تیم های سایر بازیکنان از دور این رقابت ها کنار رفته و اکنون آل کثیر شانس این را دارد تا خودش را به حمدالله برساند. دو تیم پرسپولیس و النصر روز شنبه در یک دیدار فوق العاده حساس و مهم، به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار راهی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.
پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. عیسی آل کثیر گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند و با اینکه روی گل دوم نیز نقش زیادی داشت اما گل به نام مدافع پاختاکور ثبت شد. عیسی آل کثیر در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا دوم پرسپولیس عیسی آل کثیر نیمه نهایی ثبت شد گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد

لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت و در نهایت به بهانه‌های واهی کشورمان را ترک کرد.
بعد از آن که پرسپولیس در فیفا علیه این مهاجم هلندی حکم گرفت، لوکادیا خیلی تلاش کرد به پرسپولیس برگردد تا خسارت مالی را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و البته معلوم نشد که پرسپولیسی‌ها پول خود را از این مهاجم گرفتند یا نه؟
لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.
بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.
این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

کد خبر 844819 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!