Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@02:33:08 GMT

در جلسه همتی با مجمع تشخیص مصلحت نظام

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۲۱۳

در جلسه همتی با مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش صدای ایران، عبدالناصر همتی در اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز (چهارشنبه) ٨ مهرماه ٩٩ به دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع شرکت کرده و گزارشی از وضع اقتصادی کشور و اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی و بازار ارز ارائه کردم.

روند رشد نقدینگی در طول چند دههٔ گذشته، تأثیر سیاست های مالی بر متغییرهای پولی، تأثیر تحریم و فشار حداکثری بر درآمد ارزی دولت واقتصاد کشور، موضوع هدایت نقدینگی، اهمیت برگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد، ضرورت مدیریت واردات و جلوگیری از واردات قاچاق، اصلاح نظام بانکی و اقدامات در دست اجرا در بازار پول و ارز، محورهای گزارش اینجانب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه، ریاست مجمع و برخی اعضای مجمع؛ آقایان ریٔیسی، قالیباف، احمدی نژاد، باهنر، انصاری، توکلی، مصباحی مقدم، محسنی اژه ای، ایروانی و داودی، سؤالات و پیشنهادات خود را در چارچوب مطالب مطرح شده بیان کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: همتی رییس بانک مرکزی تشخیص مصلحت نظام رشد نقدینگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس