Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@19:28:18 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۲۶۴

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی شیرخانی مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴ هزار و ۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی در سطح استان توزیع شده است که از این میزان ۶ هزار و ۹۰۰ تن کنجاله سویا، سه هزار و ۲۰۰ تن ذرت و سه هزار و ۹۵۰ تن جو از طریق بخش دولتی به استان تخصیص و توسط اداره کل پشتیبانی امور دام ایلام تحویل اتحادیه‌های مربوطه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امسال به دلیل مشکلات ارزی، نهاده‌های دامی به میزان مورد نیاز وارد کشور نشد اما با سیاست‌های دولت اخیراً محموله‌های جدیدی از نهاده‌های دامی وارد کشور شد که نیاز استان ایلام را تأمین خواهد کرد.

اولین همایش استانی فیزیک در ایلام برگزار می‌شود

سعدالله نبوی‌نژاد مدیر پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان ایلام، گفت: پژوهش سرای دانش آموزی فرهیختگان با همکاری مراکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی و فرزانگان ایلام با همکاری بنیاد نخبگان و انجمن معلمان فیزیک برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ویژه دانش آموزان مقاطع تحصیلی استان ایلام است و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دستاورد سفر مقامات ارشد کشور به مردم اعلام شود

 قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام، اظهار داشت: مصوبات سفر مسوولان ارشد کشوری به دستگاه‌های ذی ربط باید توسط معاونان اقتصادی و عمرانی استانداری به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

وی افزود: سفر مسوولان ارشد کشوری ظرف چند ماه گذشته به استان با دستاوردهای مثبتی از نظر تخصیص اعتبارات همراه بوده که باید دستگاه‌های اجرایی پیگیر حاصل این رفت و آمدها بوده و نتیجه بگیرند.

هفتمین خانه ورزش روستایی در«ملکشاهی» راه اندازی شد

امیر صالحی مسوول اداره ورزش وجوانان شهرستان ملکشاهی، گفت:  تجهیز خانه‌های ورزش در روستاها یکی از برنامه‌های خوب و موثر وزارت ورزش و جوانان است. 

وی افزود: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت و دسترسی آسان جوانان روستایی به حداقل امکانات ورزشی است که خوشبختانه در شهرستان ملکشاهی این هفتمین روستا است که تجهیز می‌شود.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام وزارت ورزش روستا پژوهش امیر صالحی خانه ورزش استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در کرمانشاه
  • پای حرف شما در بسته صدای مردم 
  • ۱۰۰ هزار تن سیب در اشنویه سورت و بسته بندی شد
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی