Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته چهارم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال وایادولید قرار گرفت.

شاگردان زین الدین زیدان با وجود ارائه یک بازی هجومی، نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند. وینیسیوس در دقیقه ۶۵ موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید که در فصل جاری ۳ بازی انجام داده، با این پیروزی ۷ امتیازی شد و رئال وایادولید هم ۲ امتیازی باقی ماند.انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

توقف خانگی رئال وایادولید/ سویا گام اول را محکم برداشت انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید لالیگا اسپانیا رئال وایادولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم

منچسترسیتی بعد از یک تساوی‌ با ارزش مقابل ‏رئال در مادرید، در بازگشت به انگلیس امروز در خانه‌اش مقابل لوتون ‏ایستاد و موفق شد این تیم را ۵ بر یک از پیش رو بردارد.

 گل به خودی هاشیوکا و گل‌هایی از ماتئو کواچیچ، ارلینگ ‏هالند، جرمی دوکو و یوشکو گواردیول در مقابل تک‌گل راس بارکلی ‏سیتی را در این بازی پیروز کرد.

شاگردان گواردیولا با این برد در آستانه جدال برگشت با رئال مادرید، موقتا بالاتر از آرسنال و لیورپول به صدر جدول لیگ جزیره رسیدند.

در سایر مسابقات، بازی برنلی برابر برایتون با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید، جدال تاتینگام فارست در مصاف با ولورهمپتون با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و برنتفورد در شبی که سامان قدوس باز هم به میدان نرفت در برابر شفیلدیونایتد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید/ پاسخ خفیف به زهرچشم سیتی + فیلم
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت
  • منچسترسیتی ۵ - ۱ لوتون تاون/ زهرچشم سیتیزن‌ها از رئال + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین