Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منصور شوقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ستاد پاسداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مدت‌ها پیش در استان سمنان فعالیت خود را آغاز کرد و در همین راستا، یک هزار و ۸۰ عنوان برنامه در سپاه و بسیج این استان تدوین شد.

او اضافه کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس یکی از مسائل مورد تأکید در ستاد استانی پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و کمیته‌های شهرستانی بود و تأکید شد تا همه برنامه‌ها با اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مرحله عمل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان امسال هم با روحیه جهادی و حضور خود مردم در صحنه اجرایی شد، افزود: در شهرستان سمنان 40 برنامه، شاهرود ۸۰ برنامه، دامغان ۵۰ برنامه، گرمسار ۳۵ برنامه، مهدی‌شهر ۲۳ برنامه، میامی ۲۰ برنامه، سرخه ۵۰ برنامه و آرادان ۱۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد.

شوقانی ادامه داد: اقشار بسیج و معاونت‌های سپاه استان سمنان نیز ۱۷۰ برنامه را اجرایی کردند و ۶۰۰ برنامه عمومی بسیج در استان هم به مناسبت هفته دفاع مقدس به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ۱۳ عنوان برنامه شاخص استانی در بخش‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

جانشین سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه «صدیقه رودباری»، شهید شاخص سال ۹۹ کشور است، گفت: تلاش می‌شود تا از تندیس این شهید نیز رونمایی شود.

شوقانی از تجلیل از ۴۳ رزمنده بسیجی و سرباز ستاد پایان امسال در بسیج و سپاه استان سمنان خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه، دو میلیون نفر در سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

او افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای برنامه «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج همچنان در دستور کار است.

جانشین سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: در هر شهرستان استان، ۴۰ برنامه به همراه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در دستور کار قرار دارد.

شوقانی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور امسال برگزار نشد؛ اما پخش بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با استان‌ها صورت گرفت که با استقبال رزمندگان همراه شد.

او از برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در استان سمنان خبر داد و گفت: تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد مردمی اجرا می‌شود.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس سمنان بسیج سپاه رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس استان سمنان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه خاتون مهدیان پور» عصر دوشنبه در نشست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فعالیت در حوزه دفاع مقدس موجب افزایش غنای این حوزه خواهد شد، اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی برای تمام اقشار جامعه برنامه دارد.

وی با اشاره به وجود سه هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشور، افزود: ۱۲۳ کتابخانه عمومی در استان مازندران در دو حوزه روستایی و شهری فعال است که ۳۸ کتابخانه در روستاها فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به تهیه تقویم فرهنگی سالانه در این اداره کل ادامه داد: یکی از موضوعات مورد تأکید در این تقویم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مهدیان پور با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در حوزه دفاع مقدس، رونمایی از کتاب «دایی» خاطرات رزمنده ایثارگر «علی یحیی‌پور»، کتابواره شهدای خلبان مازندران، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، مسابقات کتاب و کتابخوانی و جشنواره کتابخوانی رضوی را از جمله فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس برشمرد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مازندران با بیان اینکه در سالجاری فعالیت‌های ما با محوریت دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران انجام می‌شود، تصریح کرد: به همت این اداره کل و با مشارکت برخی نهادها از پوستر نشان ادبی سرو سرخ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان رونمایی شد.

وی با بیان اینکه نشان ادبی سرو سرخ فرصتی برای معرفی کتاب و نویسندگان گمنام حوزه دفاع مقدس استان مازندران است، تأکید کرد: این جشنواره با موضوع بررسی کتاب‌های جبهه مقاومت، شهدا، جانبازان و رزمندگان است که در ۱۰ سال اخیر به رشته تحریر درآمده است در بخش‌های خاطره نویسی و داستان و بخش ویژه‌ای که با عنوان نقش زنان مازندران در جنگ، برای این نشان ادبی درنظر گرفته شده برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان مازندران در پایان هم افزایی و تعامل بیشتر را عامل موفقیت در فعالیت‌ها برشمرد و پیشنهاد ایجاد کتابخانه ویژه دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس مازندران داد، خاطرنشان کرد: این کتابخانه اولین کتابخانه ویژه دفاع مقدس خواهد بود.

کد خبر 6085837

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود