Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@22:08:55 GMT

بازگشت آرش برهانی و خسرو حیدری به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۳۳۶

بازگشت آرش برهانی و خسرو حیدری به استقلال

به گزارش اقتصادآنلاین، چهارشنبه با صدور احکامی از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال علی جباری، جواد قراب و محمد نوری از کمیته پیشکسوتان و آرش برهانی و خسرو حیدری از پیشکسوتان نسل جدید باشگاه استقلال، به عنوان اعضای هیئت امناء آکادمی باشگاه استقلال، منصوب شدند.

پیش از این سعید مراغه چیان دیگر پیشکسوت آبی پوشان به عنوان مدیر آکادمی انتخاب و معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رضاحسن زاده، علیرضا اکبرپور، علی جانملکی، ایوب اصغرخانی و حسین صدر محمدی نیز سرمربیان تیم‌های پایه این باشگاه برای فصل آینده هستند.

 

پربیننده ترین شوت چهار میلیون دلاری طارمی پرسپولیس میلیون دلاری می‌شود؟ پرسپولیس، پاختاکور را شکست داد +فیلم تولد دوباره سعید عزت اللهی +عکس هواداران استراماچونی را فراموش کنند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فوتبال آرش برهانی خسرو حیدری باشگاه استقلال تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور شهباز گهروئی، رییس حوزه هنری خوزستان مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از فعالین فرهنگی با علی زارعی رضایی از شاعران آیینی و مصطفی نیک پی از پیشکسوتان عرصه موسیقی دیداری صورت گرفت‌.

محمد شهباز گهروئی با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور هنرمندان متعهد از برکات توجه به هنر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که توانستند به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی ارزش‌های ایرانی اسلامی و انقلابی را به دنیا نشان دهند.

رییس حوزه هنری خوزستان درادامه با تاکید برهم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید آثار ارزشمند در حوزه هنر انقلاب بیان کرد: باید هر سازمانی متناسب با رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد فعالیت کند و تقسیم کاری بین این نهادها صورت گیرد.

شهباز گهروئی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات همه هنرمندان باتجربه، از تمامی اساتید عرصه هنر انقلاب می‌خواهیم که ما در مسیر درست پرورش هنرمند انقلابی راهنمایی و همراهی نمایند.

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با تاکید بر اینکه هنر انقلاب هنری متعهد است، گفت: امروز وظیفه هر هنرمند، تعهد و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید این رسالت را به‌ عنوان وظیفه خود ادا کند.

به گفته ی وی، بی شک نگاه اعتقادی هنرمندان باعث می‌شود آثار هنری متعهد و بر اساس ارزش های جامعه تولید شود.

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!
  • سعید دقیقی: بازی با استقلال؟ روز بد داوری بود! / فیلم
  • سعید دقیقی: پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین