Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:31:25 GMT

زیدان: نمی توانم تایید کنم یوویچ با ما می ماند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۳۴۷

زیدان: نمی توانم تایید کنم یوویچ با ما می ماند

زین الدین زیدان پس از بازی خوب لوکا یوویچ برابر وایادولید حاضر نشد ماندنی شدن او را تایید کند.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان امشب رئال را با سیستم 2-4-4 به زمین فرستاد در حالی که کریم بنزما و لوکا یوویچ در پیشانی خط حمله قرار داشتند. یوویچ نمایش خوبی داشت ولی دقیقه 57 جای خود را به وینیسیوس داد و ستاره برزیلی هشت دقیقه پس از ورودش به میدان گل برتری رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها برابر وایادولید صاحب سه امتیاز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« از این پیروزی حس خوبی دارم. شب دشواری بود و وایادولید کار را برای مان سخت کرد. مهم کسب سه امتیاز بود چون می دانم که بهتر و بهتر خواهیم شد. امشب از توپ از دست دادن های مان در زمین خودی عصبانی بودم. در نیمه اول هم بی دقت بودیم و از شانس های گلزنی استفاده نکردیم. ما یک بازی دوستانه داشتیم و هفته های ابتدایی حکم بازی های پیش فصل را دارند. بازی را با دو مهاجم شروع کردیم و سپس تغییر سیستم دادم. می دانم که هر سیستم و هر بازیکنی چقدر برای ما کارآیی دارد.»

 

تعویض ها و ورود وینیسیوس و آسنسیو به زمین:« هر تعویضی برای بهتر شدن روند تیم و رسیدن به اهداف مان است و امشب جواب دادند.»

 

وضعیت مصدومیت هازارد:« مشکل او عضلانی است و وضعیت مچ پایش خوب است. مدت زمان دوری هازارد نامشخص است و کسی انتظار این مصدومیت را نداشت. او خودش هم از این بابت ناراحت است.»

 

 

 

 

وینسیوس:« برای گلزنی اش خوشحالم. او را برای همین منظور وارد زمین کردم.»

 

یوویچ:« تا 4 روز دیگر و پایان نقل و انتقالات، ماندنی شدن یوویچ را نمی توانم تایید کنم. امشب در ترکیب بود و روی او حساب می کنم ولی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

 

کورتوا:« او در بازی با بتیس و امشب ناجی ما بود. تیبو را برای همین توانایی هایش جذب کردیم.»

 

 

لوکا یوویچ زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا یوویچ زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها