Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه فقط 5 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است، آاس رم همچنان منتظر جلب رضایت منچستریونایتد برای بازگشت کریس اسمالینگ است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ روز جمعه به طور قطعی سرنوشت کریس اسمالینگ مشخص می شود. واسطه ها در تلاش هستند تا دو باشگاه را به نهایی شدن این انتقال نزدیک کنند. به نقل از آنجلو مانجینانته، خبرنگار اسکای در رم؛ پیشنهاد جدید جالوروسی به منچستریونایتد 15 میلیون یورو به اضافه پاداش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس اسمالینگ موضع خود را مشخص کرده است. او خواهان جدایی از منچستریونایتد و بازگشت به رم است. همه منتظر پاسخ مثبت شیاطین سرخ به پیشنهاد جدید رم هستند.

در صورت رد شدن دوباره پیشنهاد رم، آنتونیو رودریگر گزینه بعدی خواهد بود. جالوروسی امیدوار است با پیشنهادی قرضی بتواند این مدافع آلمانی را به پایتخت ایتالیا برگرداند. دیوگو دالوت، مدافع 21 ساله و پرتغالی منچستریونایتد نیز گزینه دیگر جالوروسی است. جذب او نیز آسان نخواهد بود چراکه منچستریونایتد موافق انتقال قرضی نیست و خواهان انتقال دائمی دالوت است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • مقصد زین الدین زیدان مشخص شد؟
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند