Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@06:15:38 GMT

VAR خیلی به پرسپولیس در شکست پاختاکور کمک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۳۹۶

VAR خیلی به پرسپولیس در شکست پاختاکور کمک کرد

به گزارش افکارنیوز،

سید مهدی سیدصالحی درباره پیروزی شاگردان گل محمدی مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: بازی خوبی بود. پاختاکور با همان ترکیب قبلی خودش و با حضور بازیکنانی مثل ماشاریپوف و چران بازی می کرد و در مقابل هم پرسپولیس تغییری در ترکیب تیمش جز حضور کمال کامیابی نیا ایجاد نکرد. بازی خیلی خوبی از پرسپولیس دیدیم و تیم بالا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقدار هم از دقایق بازی، کنترل کار دست ازبکستانی ها بود و حفظ توپ می کردند و از چپ و راست زمین تغییر بازی می دادند تا بتوانند فضا ایجاد کنند.

او ادامه داد: VAR خیلی به پرسپولیس کمک کرد و آن خطایی که ماشاریپوف انجام داد کار را برای پرسپولیس راحت کرد. اگر این بازی VAR نداشت، قطعا بازیکن تاثیرگذار پاختاکور اخراج نمی شد. ماشاریپوف بازیکنی بود که از سمت چپ به پرسپولیس فشار می آورد و می توانست دروازه پرسپولیس را به خطر بیندازد. نبودن این بازیکن باعث شد که پرسپولیس بازی هوشمندانه ارائه دهد. دوندگی پرسپولیسی ها دو چندان شد و در نیمه دوم بازی را از جلو شروع کردند.

سیدصالحی با بیان این که پاختاکور مجبور بود عقب بازی کند و چشم به ضد حمله ها داشته باشد، گفت: پرسپولیس توانست با کار گروهی که با صادق محرمی و سعید آقایی انجام داد به دو گل برسد. عطش گلزنی را در ساق پای بازیکن ها می دیدیم و دوندگی بسیار خوب آن ها باعث شد برنده شوند. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند خیلی سریع هماهنگ شدند و این باعث شد که پرسپولیس با صلابت فوتبال بازی کند. بعد از بازی با الدحیل پرسپولیس بیشتر به خودش آمد و خیلی خوب می دود و خیلی خوب هم پرس می کند.

او در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل النصر عربستان هم گفت: به نظر من تیم پاختاکور سخت تر از النصر است چرا که بازیکنان پاختاکور فیزیکی هستند. بازی امروز برای پرسپولیس سخت تر بود. البته النصر تیم خوبی دارد و با سرمربی باهوش و بازیکنان خارجی شان تیم با کیفیتی نشان داده است. در گروه سپاهان هم نتایج خوبی گرفت و تیم پر قدرتی است و به نظرم تاثیر گذاری النصر با بازیکنان خارجی اش است و اگر آن ها را نداشته باشند پرسپولیس می تواند النصر را شکست دهد. با این بازی که پرسپولیس انجام داد می تواند النصر را شکست دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاختاکور پرسپولیس پرسپولیس فوتبال پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر جمعه، 7 اردیبهشت ماه، حدودا بعد از 50 روز از شکست در اراک دوباره در این شهر مقابل تیم آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

اوسمار لوس ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، در نخستین گام سرمربیگری خود در این تیم مقابل آلومینیوم اراک شکست تلخی را متحمل شد تا فشار روی او و مدیرانی که انتخابش کرده بودند بیشتر شود.

ویرا در آن مسابقه از همان بازیکنان نیم فصل نخست استفاده کرد، چرا که خریدهای زمستانی تیمش یا هنوز مجوز بازی نداشتند یا اصلا به پرسپولیس نیامده بودند. مهمترین اسلحه تهاجمی او در بازی عصر جمعه اما می‌تواند اوستون اورونوف تکنیکی باشد که در بازی پنجاه روز قبل دو تیم حضور نداشت اما حالا اوسمار با تکیه بر توانمندی‌های او به گرفتن انتقام شکست لیگ در جام حذفی فکر کند.

اورونوف ستاره‌ای که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و تنها ارتباط بسیار کمی با حنانوف و گولسیانی با زبان روسی دارد  به قول اوسمار همه حرف‌هایش را با توپ می‌زند و می‌تواند با حرکات تکنیکی ویرانگرش چالش بزرگی برای مدافع راست آلومینیوم اراک و خط دفاعی این تیم به وجود بیاورد.

بازیکن شماره 70 پرسپولیس بعد از گلزنی در سیرجان مقابل ملوان و صنعت نفت کاری از پیش نبرد تا مشخص شود حریفان پرسپولیس خیلی خوب آنالیزش کرده‌اند و باید دید مجتبی حسینی برای مهار او در اراک چه فکری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود