Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک از آندری کراماریچ، مهاجم هوفنهایم تمجید کرد اما قطعی شدن جذب او را تایید نکرد.

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ پس از قهرمانی تیمش در سوپرکاپ آلمان و کسب پنجمین جامش با بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد لوکاس هرناندز و یاشوا کیمیش پرداخت. به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، هانسی فلیک پس از پیروزی 3-2 بایرن مونیخ مقابل دورتموند گفت:

لوکاس هرناندز یک جنگجوی تمام عیار است و در چنین بازی هایی کاملا به درد تیم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ها سرسختی خاصی مورد نیاز است که لوکاس آن را دارد. او دوران آسانی را سپری نکرد اما حالا کاملا آماده است. یاشوا کیمیش؟ تا جایی که من او را می شناسم، می دانم که او ذهنیتی ویژه دارد. کیمیش در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ است. همیشه به این فکر می کنم که چه زمانی می توانم به او استراحت دهم اما در این صورت باید منتظر عصبانیت او باشم. کیمیش همیشه می خواهد در زمین بازی حاضر باشد.

کراماریچ یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگاست 

می خواستیم دورتموند را شکست دهیم اما می دانستیم که این کار آسان نخواهد بود. با شایستگی 2-0 پیش افتادیم اما سپس کار را برای خودمان سخت کردیم و بازی مساوی شد. در نهایت خوشحالیم که پیروز شدیم و قهرمانی را کسب کردیم. جذب کراماریچ؟ او را خیلی خوب می شناسم. پیش تر گفته بودم که کراماریچ یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگاست و توانایی های بسیار زیادی دارد اما در خصوص آمدن او به بایرن مونیخ چیزی نمی دانم. 

همچنین بخوانید:

بایرن مونیخ 3-2 دورتموند؛ فلیک پنجمین جام را هم گرفت 

بایرن مونیخ جویای وضعیت آندری کراماریچ شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکاری‌شان به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

توخل که در ماه مارس ۲۰۲۳ جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در ۴۹ بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۳۲ برد، ۶ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!