Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به وجود حاشیه‌های انتخاباتی و تاثیرگذاری آن در اعتمادسازی میان مردم و مسئولان اظهار کرد: برخی از شعارهایی که قبل از انتخابات داده می‌شود، ممکن است عملیاتی نشود و طبیعتا نارضایتی‌ها و دلسردی‌های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: نارضایتی مردم از وعده‌های غیرقابل تحقق دولت، موجب کاهش اعتماد مردم شده و این موضوع کاملا در جامعه مشهود است؛ برای مثال ما حتی کاهش این بی اعتمادی را در انتخابات مجلس یازدهم  هم مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: شدت نارضایتی مردم و  درجه بی اعتمادی در جامعه به یک نقطه خطرناک رسیده و بنده تعجب می کنم که چرا مسئولان به  چنین قضیه مهم و اساسی توجه نمی کنند.

نمازی تاکید کرد: در صورت ادامه روند بی‌اعتمادی و نارضایتی، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ درگیر کاهش شدید مشارکت می‌شود، مگر اینکه تحولی در چنین دغدغه‌ها و مشکلات رخ دهد.

او یادآور شد: لازم است که اشتباهات مدیریتی کشور رفع شود، وگرنه با ریزش عجیب رای‌دهنده در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مواجه خواهیم شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم اصلاح طلب انتخابات اصلاح طلب وعده های انتخاباتی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم

یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت اصولگرایان در دفتر مرکزی این شورا برگزار و حاضرین در مورد سیاست‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تصمیم گیری کردند.

منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر شد که فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.

متکی گفت: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

شورای وحدت در مرحله اول انتخابات در تهران و سایر حوزه‌ها فهرست خود را ارائه کرده بود. این شورا پس از اعلام نتایج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۹۰ نفر از منتخبان در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید