Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:09:18 GMT

رباتی برای چیدن سیب از درخت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۴۳۵

رباتی برای چیدن سیب از درخت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ربات جدیدی در جهت کمک به صنعت کشاورزی ساخته شده که به صورت خودکار میوه‌های درختان را می‌چیند. در فیلم زیر، عملکرد این ربات هوشمند در برداشت سیب از روی درخت را مشاهده می‌کنید.

 

 

بیشتر بخوانید

ساخت ربات هوشمند والیبالیست + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ربات هوشمند فناوری جدید تکنولوژی روز دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد

«کمپانی چری» از راه اندازی یک ربات انسان نما با همکاری شرکت «ای آی موگا» خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این ربات هوشمند که مورنین (Mornine) نام دارد آغازگر تحولی انقلابی  در ارائه خدمات به مشتری و تعامل در محیط های خرده فروشی خودرو خواهد بود.

این ربات پیشرفته عملکرد بیونیک (الگوگیری از سامانهها، ساختارها و سازوکارهای طبیعت و جانداران) را با قابلیت های راه رفتن به صورت پیاده روی ترکیب می کند. مورنین که قرار است در نمایشگاه سالانه برند EXEED رونمایی شود، نحوه تعامل برندهای خودروساز با مصرف کنندگان را متحول خواهد کرد.

ویژگی های نوآورانه 

مورنین با ارائه راهنمایی، اطلاعات خودرو و ارتباطات تعاملی از طریق قابلیتهای هوش مصنوعی، به مشتریان در فروشگاههای چری کمک خواهد کرد. ویژگیهای فنی منحصربه فرد، این ربات را در حوزه ساخت رباتهای خدمات به مشتریان، از نمونه های مشابه متمایز میکند.

یکی از جنبه های کلیدی مورنین ویژگی های «بیومیمتیک» آن است. به این معنا که حالات صورت و حرکات بازو این ربات مانند انسان طراحی شده است تا باعث ایجاد تعامل و جذابیت بیشتر برای مشتریان شود. این ویژگی به مورنین اجازه میدهد تا ارتباطی احساسی، شهودی و دوستانه با مشتری برقرار کند.

حرکت با سرعت 4 کیلومتر بر ساعت

از دیگر ویژگیهای مورنین مکانیزیم حرکتی آن است. این ربات که از یک مکانیزم پیچیده برای حرکت روی دوپا استفاده می کند، میتواند تا سرعت 4 کیلومتر بر ساعت راه برود. این سیستم مکانیکی پیشرفته در جابهجاییها، عملکرد ربات در خردهفروشی پویا و بازدهی مناسب آن را تضمین میکند. مورنین با بهرهمندی از هوش مصنوعی مقیاس بزرگ در ایجاد ارتباط، از تعاملات پویا با انسان و ماشین پشتیبانی میکند. این ربات که مجهز به سناریوهای متنشده و دیالوگهای تطبیقی است، ویژگیهای تعامل صوتی چند نوبتی را ارائه میدهد. این قابلیت تضمین میکند که مورنین به طور موثر با مشتریان تعامل داشته باشد و پاسخهای مفید ارائه دهد.

خدمت رسانی هوشمند به مشتریان 

مورنین همچنین به کمک حسگرهای پیشرفته و هوش مصنوعی میتواند خدمات راهنمای جهتیابی به مشتریان، نمایشهای اکشن، ژستهای احوالپرسی و معرفی دقیق وسایل نقلیه را انجام دهد. طراحی مورنین نشاندهنده سطح بالایی از یکپارچگی فنآوری است و بر زیباییشناسی براق و آینده نگر تأکید دارد که با انتظارات پیچیده مصرفکنندگان مدرن همخوانی دارد. این طراحی نه تنها مورنین را از نظر بصری جذاب می کند، بلکه نمادی از فناوری پیشرفته ای است که چری و ای-آی موگا به آن شهرت دارند. 
مورنین همچنین از فناوری چاپ صدا و تشخیص چهره استفاده میکند. این فناوریها ربات را قادر میسازد تا خدمات شخصیسازی شده را با شناسایی مشتریان بازگشتی و تطبیق تعاملات خود بر اساس ترجیحات و تعاملات قبلی آنها ارائه دهد. این سطح از شخصیسازی در ایجاد روابط با مشتری، مورنین را به یک ابزار کاربردی در فروشگاهها تبدیل خواهد کرد.

رویکرد آینده نگر برای تعامل با مشتری

توسعه ربات انساننمای مورنین همسو با تحولات صنعتی گسترده ای است که در آن ابزارهای دیجیتال، از جمله هوش مصنوعی و رباتهای انساننما، برای تکمیل فعالیتهای انسانی استفاده میشوند. Chery و AI MOGA با اتخاذ این نوآوریها نه تنها مسیر توسعه فناوری در محصولات خود را پیش میبرند، بلکه با تحول دیجیتال در صنایع سراسر جهان، سازگار میشوند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • بازرسان اعماق دریا
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • رباتی که خستگی بر او غلبه کرد (فیلم)
  • رباتی که خستگی بر او غلبه کرد! + فیلم
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  • خیاطی در عصر دیجیتال: هوش مصنوعی و ربات‌ها در خدمت صنعت پوشاک (فیلم)
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • طنازی شکوفه‌های بهارنارنج و عطر روح بخش آن در گلستان