Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ نوذر شاه‌حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان‌ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم.

وی ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای «داوودی علیا»، «کهریز» و «چغاسعید» مسدود و ۳۰۰ راس گوسفند نیز در روستای «داوودی علیا"» به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی هرسین خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت سه بامداد امروز راه ارتباطی روستای ـ«کهریز» بازگشایی شد.

وی یادآور شد: بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

شاه‌حسینی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغاسعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آن ها فاقد سرنشین بودند.

وی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه‌های روستایی مسدود شده و کمک‌رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل روستا کرمانشاه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور سه راهی نگور - نگور که به علت طغیان رودخانه محلی مسدود شده بود بازگشایی شد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، بارندگی‌ها تا عصر امروز چهارشنبه ادامه دارد.

کد خبر 6080876

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب