Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همت خیرین جمعیت هلال احمر ۲ دستگاه ونتیلاتور با هزینه ۲ میلیارد ریال تهیه و در اختیار بیمارستان ریگان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین خیران جمعیت هلال احمر یک دستگاه دیالیز را نیز به ارزش یک میلیارد ریال به همراه یک دستگاه الکتروشوک به بیمارستان ریگان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان ضمن تقدیر از خیرین سلامت، خواستار تجهیز بیمارستان شهرستان ریگان  به همت مسئولان و خیرین شد.

باقری اظهار داشت: بیمارستان ریگان در حاشیه جاده ترانزیت ریگان به چابهار قرار گرفته و نقش بسزایی در درمان بیماران جنوب شرق کشور دارد.

وی افزود: این بیمارستان ریگان، بیماران اهالی شهرستان های ریگان و قسمتی از سیستان و بلوچستان را تحت پوشش قرار می دهد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه آخرین منطقه شهرستان ریگان ۱۴۰ کیلومتر با مرکز این شهرستان فاصله دارد بیان داشت: ۳۰ درصد این شهرستان را مناطق کوهستانی در بر می گیرد که فاقد راه ارتباطی مناسب است.

باقری عقرب گزیدگی را پدیده غالب مناطق مختلف شهرستان ریگان عنوان کرد و خواستار تجهیز بیمارستان این شهرستان شد.

ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ریگان کرمان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ریگان کرمان بهداشت و سلامت خبرگزاری جمهوری اسلامی ریگان کرمان بهداشت و سلامت اخبار کنکور بیمارستان ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالا‌های اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالا‌های تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالا‌های اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالا‌های اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد