Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:01:00 GMT

۲۱ طرح دامپروری در ریگان به مرحله اجرا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۵۳۹

۲۱ طرح دامپروری در ریگان به مرحله اجرا در آمد

امین باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت ۲۱ طرح دامپروری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایجاد طرح های اشتغالزایی در روستای حسین آباد دامداری به عنوان آخرین منطقه شهرستان ریگان آغاز شد.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران برای خریداری و تامین جایگاه نگهداری دام در روستای حسین آباد ریگان سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند که با راه اندازی این طرح‌ها ۲۱ خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان تصریح کرد: روستای حسین آباد دامداری از روستاهای محروم شهرستان ریگان است و هر ساله سیل خسارات جبران ناپذیری به این روستا وارد می کند.

وی ادامه داد: زیرساخت های این روستا در زمینه ساخت مدرسه، واحدهای مسکونی و برق و آبرسانی فراهم شده است. 

روستای حسین آباد دامداری آخرین منطقه ریگان است که تا مرکز این شهرستان ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

ریگان با ۳۰۲ پارچه آبادی تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ریگان کرمان اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ریگان کرمان اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره خبرگزاری جمهوری اسلامی ریگان کرمان اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور روستای حسین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان شامگاه یکشنبه در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت پروژه جهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در این پروژه تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت پروژه و شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی پروژه تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

کد خبر 6084875

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان 
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد