Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:26:08 GMT

افتتاح فاز اول پارک بانوان اسدآباد تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۵۵۸

افتتاح فاز اول پارک بانوان اسدآباد تا پایان امسال

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از افتتاح فاز اول پارک اختصاصی  بانوان این شهر تا پایان سال‌جاری خبر داد.

علیرضا فعله‌گری در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: با رصدهای کارشناسی پارک شهید رجایی شهر اسدآباد به مساحت 9000متر برای جانمایی پارک بانوان در نظر گرفته شده که با تغییرات لازم و فراهم کردن امکانات مختلف  تفریحی و آموزشی، تا پایان سال  پارک اختصاصی بانوان این شهر  افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پارک اختصاصی ویژه بانوان یکی از مطالبات بانوان اسدآبادی در راستای ایجاد نشاط و تحرک این قشر مهم است، افزود: شهرداری برای تحقق این مطالبه عمومی قشر بانوان اسدآبادی پارک شهید رجایی را یکی از مناسبت‌ترین  و بهترین مکان‌ها در رابطه با پیگیری این مهم در جانمایی بر اساس رصدهای کارشناسی  انتخاب کرده که  در رابطه با محصور کردن دید پارک و عدم اشرافیت منازل اطراف به این مکان  اقدام لازم  را  انجام خواهد داد.

فعله‌گری  با اشاره به ساخت و احداث پردیس سینمایی امید در اسدآباد به عنوان اولین پردیس سینمایی استان همدان،  گفت: برای ساخت و احداث این طرح با محوریت و مالکیت شهرداری به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 750 میلیون تومان این اعتبار از طریق کمک بلاعوض سازمان  سینمایی کشور در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت و شهرداری برای ساخت این پروژه یک برهه زمانی شش ماهه فرصت دارد.

جمع‌آوری روزانه 50 تن زباله در اسدآباد

وی در ادامه  از آبیاری 400هزار مترمربع فضاهای سبز شهری با استفاده از آب غیرشرب توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 50 درصد کل هزینه‌های شهرداری در بحث مدیریت زباله‌های شهری در حال هزینه بوده و روزانه 45تا 50 تن زباله از سطح شهر توسط شهرداری اسدآباد جمع‌آوری وحمل می‌شود.

فعله‌گری همچنین با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت مبلمان شهری، تصریح کرد: نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها  امسال نیز مانند سال‌های گذشته در اولویت کار شهرداری قرار داشت و تا پایان شهریور بیش از 15 هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر توزیع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پردیس سینمایی پارک بانوان جمع آوری زباله استانی شهرستانها تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان مه ولات با اشاره به این‌که رهاسازی زباله در پارک‌ها و طبیعت به‌ویژه حاشیۀ جاده‌ها همواره منظرۀ زشتی را برای شهر و مسافران عبوری به نمایش می‌گذارد،گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری و وظیفه همگانی است و می‌طلبد همه با هم تلاش کنیم تا از عرصه‌های طبیعی به‌ویژه پارک جنگلی که فضای ارزشمندی در مقابل بیمارستان امام رضا (ع) است صیانت شود.
جواد جوانی گفت: این اقدام نمادین با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست با همکاری و مشارکت واحد بهداشت محیط شبکۀ بهداشت و درمان، شهرداری، دانش‌آموزان آموزشگاه فتحیه، ادارۀ حفاظت محیط زیست، هلال احمر و دوست‌داران محیط زیست انجام شد تا شهروندان با حساسیت بیشتری نسبت به حفظ و زیباسازی شهر به‌ویژه پارک‌ها و حاشیۀ جاده‌ها توجه کنند.

دیگر خبرها

  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران