Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، دهم مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/7/10؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پرسپولیس ایران 2-0 پاختاکور ازبکستان / زنده باد عیسی، زنده باد پرسپولیس!

پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

النصر عربستان 2-0 الاهلی عربستان؛ روی ویتوریا در نیمه نهایی

لیگ قهرمانان آسیا | النصر عربستان و الاهلی عربستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2-0 النصر خاتمه یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر برگزار شد، گونزالو مارتینز روی یک حرکت تیمی توانست النصر را در ابتدا پیش بیندازد. سپس این عبدالفتاح اسیری بود که در دقیقه 55 گل دوم النصر را به ثمر رساند تا این تیم راهی نیمه نهایی رقابت ها شود.

احمد سعادتمند برکنار شد

احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته شد.

به گزارش طرفداری، هیات مدیره استقلال با انتشار پیامی، برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال را اعلام کرد.

الکس نوری هم مثل استراماچونی ادعای احمد سعادتمند را تکذیب کرد

الکس نوری با انتشار یک پست اینستاگرامی شایعه توافق با استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش طرفداری، احمد سعادتمند دقایقی قبل از برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال در مصاحبه ای مدعی شد با الکس نوری به توافق رسیده و اعضای هیات مدیره باید در این باره نظر بدهند.

با این حال الکس نوری با تکذیب این مساله در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هموطنان عزیز متاسفانه این چند روز شایعات زیادی با اسم من ساخته شد ولی تا امروز هیچ توافق جدی و صادقانه ای با هیچ تیمی نداشته ام. قلب و روح و آرزوی من همیشه ایران است. به امید دیدار زود.

این دقیقا شبیه به اتفاقی است که در مورد استراماچونی هم رخ داده بود و به رغم اصرار چندباره سعادتمند مبنی بر مذاکره با مرد ایتالیایی، او هرگونه مذاکره رسمی با استقلال را تکذیب کرده بود.

بایرن مونیخ 3-2 دورتموند؛ فلیک پنجمین جام را هم گرفت

بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا و دی اف بی پوکال در فصل 20-2019 در چارچوب سوپرکاپ آلمان به مصاف دورتموند، نایب قهرمان بوندسلیگا رفت و توانست با کسب پیروزی 3-2، پنجمین جام فصل 20-2019 را کسب کند و حالا هانسی فلیک برای تکمیل شش گانه افسانه ای، فقط قهرمانی در جام باشگاه های جهان را کم دارد. دورتموند با وجود جبران کردن اختلاف دو گله، در تکمیل کامبک خود ناکام ماند تا دست مردان فاوره از جام کوتاه بماند. 

بنونتو 2-5 اینتر؛ خط حمله مهارنشدنی کونته هوئسکا 0-0 اتلتیکو مادرید؛ تازه واردان، سیمئونه را هم ناکام گذاشتند برنلی 0-3 منچسترسیتی؛ صعود سیتیزن‌ ها با درخشش استرلینگ و تورس برایتون 0-3 منچستریونایتد؛ برد بی حرف و حدیث شیاطین سرخ در لیگ کاپ لاتزیو 1-4 آتالانتا؛ ترسناک مثل آتالانتا، مدعی اسکودتو! رئال مادرید 1-0 رئال وایادولید؛ وینیسیوس، تعویض سه امتیازی زیدان برنامه بازی های مهم امروز (10 مهر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لالیگا:
سلتاویگو - بارسلونا / ساعت 23

لیگ کاپ انگلیس:
لیورپول - آرسنال / ساعت 22:15

صبحانه ورزشی 1399/7/10؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 9 مهر 1399 الهیار صیادمنش سرخ ها پس از پیروزی در رختکن صبحانه ورزشی 99/7/10؛ تولدت مبارک والتر ماتزاری (59)

ژرژ وه آ (54)

خولیو باپتیستا (39)

میرکو ووچینیچ (37)

آنتونی لوپز (30)

میسون گرینوود (19)

سعید عزت اللهی (24)

صبحانه ورزشی 99/7/10؛ بسته ویدیویی صبح پنجشنبه


منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی