Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آرام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک ها در قالب وجوه نقدی و هدایای غیرنقدی شامل تهیه مواد غذایی، پوشاک، درمان، آموزش فرهنگی و غیره بوده است.

وی با بیان اینکه میزان کمک خیران در مدت مشابه سال قبل یک میلیارد و ۴۵ میلیون ریال بوده است،  گفت: از ابتدای امسال ۱۵ فرزند در مراکز شبه خانواده شیروان پذیرش، ۹۹ نفر ترخیص و تحویل و سه کودک به صورت فرزندخواندگی به متقاضیان واجد شرایط تحویل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام افزود: همچنین ۹ پرونده تقاضای فرزندخواندگی تکمیل و به مرکز استان ارسال شده است و ۲۲ پرونده درخواست فرزندخواندگی نیز دریافت و برای هفت نفر از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست پشت نوبت امداد نیز پرونده تشکیل شده است.

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: در این مدت ۹۷۱ میلیون ریال یارانه به مراکز غیردولتی اجتماعی (هیات امنایی) پرداخت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۳۰ میلیون ریال بوده است.

آرام افزود: ۴۴ نفر از فرزندان امدادبگیر به خانواده های جایگزین سپرده شده اند که به این تعداد ۲ میلیارد ریال مستمری و جهت تامین هزینه های پیشگیری از بیماری کرونا به خانه های کودکان و نوجوانان ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی پیگیری و اخذ شناسنامه برای تعدادی از  فرزندان فاقد شناسنامه در مراکز، پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان مراکز شبه خانواده، استفاده از کلاس های آموزشی، انجام مشاوره و کلاس های آموزشی مختلف برای رفع مشکلات فرزندان زیر حمایت را از دیگر اقدامات این بخش عنوان کرد.

شهرستان شیروان ۳ مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست شامل شیرخوارگاه مختلط حضرت فاطمه(س)، مرکز پسرانه امام رضا(ع) و مرکز دخترانه حضرت زینب(س) را در خود دارد.

برچسب‌ها خراسان شمالی فرزندخواندگی شیروان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی فرزندخواندگی شیروان سازمان بهزیستی کشور خراسان شمالی فرزندخواندگی شیروان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد

مرضیه کیانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می شوند.

کیانی ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده های با یک معلول و خانواده های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده های دومعلولی ساکن شهرها ۲ برابر این رقم است.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن ها به کمک های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد