Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@18:58:39 GMT

استخدام کارشناس عمران در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۸۴۹

کارشناس عمران جنسیت: آقا  تحصیلات: کارشناسی مهندسی عمران از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09166112020 ایمیل ezilai2020@gmail.com

 

پربیننده ترین طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اعلام وصول شد استخدام مهندس برق در شرکت سیستم های هوشمند صبا استخدام طراح گرافیک و فروشنده در مجتمع چاپ و تبلیغات آریاز استخدام کارشناس بازرگانی در شرکت فرارون صنعت فولاد جنوب استخدام مدرس ایلوستریتور در یک موسسه فرهنگی هنری در شیراز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان (۲۴ اسفند ماه) تا کنون هفت نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که این رقم در سال گذشته ۱۰ نفر بوده است.
با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان کاهش یافته، اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است افزود: در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.
وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های آبادان، بهبهان، دزفول، ماهشهر و کارون افزایشی بوده است.
رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است گفت: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.
وی با عنوان اینکه در ۲ شهرستان خرمشهر و اهواز شاهد کاهش تصادفات هستیم اضافه کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.
سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را توجه نکردن به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی، اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • ۸ اشتباهی که ایمیل شما در برابر هکرها آسیب‌پذیر می‌کند
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳