Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@22:18:42 GMT

وسوسه‌های دختر ۱۸ ساله پشت پرده شیطانی داشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۶۲۰۲

زن جوان پس از دوستی با مردان و دادن آبمیوه مسموم و بیهوش کردن طعمه هایش دست به سرقت از آنها می‌زد.

سرهنگ هادی زمانیان، رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت:
6 مهر ماه مردی به واحد گشت کلانتری 111 هفت چنار مراجعه و اظهار داشت، روز 4 مهر ماه با خانم جوانی در سه راه آذری آشنا شدم و پس از طرح دوستی و کمی گفتگو با وی، خانم جوان که مدعی بود کمی تشنه است از کیوسک آبمیوه فروشی دو آب میوه تهیه کرد و یکی از آنها را به من تعارف کرد و من نیز همراه وی آبمیوه را نوشیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پس از نوشیدن آبمیوه احساس سردرد و سرگیجه شدیدی کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم در بیمارستان هستم و دو روز است بیهوش در بیمارستان بستری شده‌ام و افراد گذری من را به بیمارستان انتقال داده‌اند و خانم جوان گوشی‌ام را سرقت کرده است. این مقام انتظامی عنوان داشت: شاکی در ادامه گفت: پس از ترخیص از بیمارستان به محل سرقت مراجعه و مجددا همین خانم را در همان منطقه مشاهده کرده ام. وی عنوان کرد: با دریافت شکایت بلافاصله تیم گشت کلانتری به نشانی اعلامی مراجعه و موفق شدند در گشت زنی‌های هدفمند،
متهم را که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند. کلانتر محله هفت چنار با بیان اینکه خانم 18 ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سابق بر این نیز به همین جرم دستگیر و روانه زندان شده اند. رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت به همین شرایط اعتراف و متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. سرهنگ زمانیان با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی روانه زندان شده است، به شهروندان توصیه کرد: به صرف ادعای دوستی به افراد غریبه اعتماد نکرده و از خوردن و نوشیدن مواد غذایی که احتمال مسمومیت آن پیش‌بینی است دوری کنید.

برچسب ها: مسمومیت ، پلیس ، رابطه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KJY

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسمومیت پلیس رابطه هفت چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲۰ شب ۱۳ دی سال ۱۴۰۲ بود که پسر جوان کارد آشپزخانه را از زیر کاپشن خود بیرون کشید و به سوی دختر ۱۸ ساله‌ای در کنار خیابان معروف به شلوغ بازار گلشهر هجوم برد. او بی محابا ضربات وحشتناک کارد را بر پیکر دختر جوان فرود می‌آورد و هیچ توجهی به چشمان وحشتزده رهگذرانی نداشت که حیرتزده به او می‌نگریستند اما هیچ‌کس را جرأت دخالت در ماجرا نبود. جیغ‌های دلخراش دخترک هم نتیجه‌ای نداشت. لحظاتی بعد فریادهای او در میان خون‌هایی خاموش شد که بر کف آسفالت خودنمایی می‌کرد.

طولی نکشید که با فرار مهاجم از صحنه هولناک جنایت، نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی دکتر صادق صفری در محل جنایت تحقیقات تخصصی دراین باره آغاز و مشخص شد که عامل جنایت، نامزد زینب (مقتول) بوده که به خاطر اختلافات خانوادگی، قتل هولناکی را مقابل چشمان مردم رقم زده است.

درحالی که بررسی‌های کارشناسی مقام قضایی تا پاسی از شب به طول انجامید، سرنخ‌هایی از مسیر فرار متهم نیز به دست آمد اما او از مشهد به سوی تهران گریخته بود. به همین دلیل گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی با نظارت و هدایت سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی خراسان رضوی) رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری «احمد-م» (تبعه افغانستان) آغاز کردند و با بهره‌گیری از راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد موفق شدند متهم ۲۳ ساله را در منطقه پیشوای ورامین دستگیر کنند و به مشهد انتقال دهند.

متهم این پرونده جنایی که در برابر سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بود، به ارتکاب جنایت اقرار کرد و گفت: بعد از آنکه نامزدم را طلاق دادم، با «زینب» (مقتول) در محل سکونتمان آشنا شدم و به طور سنتی پای سفره عقد نشستم، ولی خیلی زود اختلافات ما به دلیل بی‌محلی‌های نامزدم شروع شد. او پاسخم را نمی‌داد و رفتارهای عجیبی داشت، به همین دلیل خشم سراسر وجودم را فرا گرفت و زمانی که از کارگاه خیاطی به منزل بازمی‌گشت او را در حاشیه خیابان هدف ضربات کاردی قرار دادم که از آشپزخانه منزلمان برداشته بودم.

به دنبال اعترافات متهم که در حضور سروان منفرد (افسر پرونده) صورت گرفت، وی با دستور قاضی صفری روانه زندان شد تا تحقیقات جنایی در این باره تکمیل شود. با توجه به اهمیت و حساسیت این ماجرای جنایی که موجی از احساس ناامنی را در منطقه‌ای از شهر به وجود آورد که بیشتر ساکنان آن اتباع خارجی (افغانستانی) هستند، پیگیری‌های قضایی سرعت گرفت و بدین ترتیب روز گذشته «احمد-م» برای بیان آخرین دفاع مقابل میز عدالت ایستاد.

او به قاضی دکتر صادق صفری گفت: وقتی از نامزد اولم جدا شدم با زینب ازدواج کردم، ولی دامنه اختلافات ما به ماجرای شیربها رسید که من باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان شیربها به خانواده نوعروس می‌پرداختم اما خیلی زود رفتارهای همسرم تغییر کرد و من او را می‌دیدم که سوار بر تاکسی اینترنتی می‌شد. با وجود این سوءظن کاری از دستم برنمی‌آمد و هیچ مدرک مستندی هم برای ادعایم ندارم. ولی اختلافاتمان زمانی شدت گرفت که نامزدم شماره تلفن مرا در فهرست سیاه گذاشت و پدرش نیز تهدید کرد که طلاق دخترش را می‌گیرد. به همین دلیل خشمی سیاه همه وجودم را گرفت چراکه او ۲۵ روز بود به من بی‌محلی می‌کرد و پاسخم را نمی‌داد. این بود که کارد آشپزخانه را برداشتم و او را هدف ضربات متعدد چاقو قرار دادم و سپس به پیشوا گریختم.

در حالی با بیان آخرین دفاعیات متهم کیفرخواست این پرونده جنایی به زودی صادر می‌شود که طبق ماده ۴۲۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال۹۲، در مواردی که جنایت نظم و امنیت عمومی را برهم بزند یا احساسات عمومی را جریحه دار کند و مصلحت در اجرای قصاص باشد ولی اولیای دم توان پرداخت تفاضل دیه یا سهم دیگر صاحبان حق قصاص را نداشته باشند، با درخواست دادستان و تایید رئیس قوه قضاییه تفاضل دیه از بیت‌المال پرداخت می‌شود.

کد خبر 845915 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...