Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف عابدینی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها ابرازداشت: ۲۶ درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با ۸۸۸ هزار و ۱۱۱ وسیله نقلیه بوده است.
وی بیان داشت: تا پایان شهریورماه امسال سه میلیون و ۵۵۲ هزار و ۴۴۴ تردد در پرترددترین هرمزگان در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس صورت گرفته و سه راهی لاور چهو به لامرد نیز کم ترددترین وسیله نقلیه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان اظهارداشت: در ۶ ماهه نخست امسال، همچنین متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح راه‌های استان معادل ۱۹۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
عابدینی گفت: بیشترین نرخ این جریان ترافیکی نیز مربوط به محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با تردد ۸۵۱ وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۲۴ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی لاورچهو به لامرد بوده است.
وی، سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار در مدت یادشده را ۸۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت مربوط به محور بندر شهید رجایی به بندرعباس به ثبت رسیده است.
 عابدینی میزان رعایت نکردن فاصله طولی توسط وسایل نقلیه در جاده های هرمزگان را ۹ درصد بیان کرد و گفت: بیشترین تخلف رعایت نکردن فاصله طولی مجاز بین ۲ خودرو مربوط به محور خونسرخ به گچین، با ثبت ۸۹۳ هزار و ۳۵۳ وسیله نقلیه می‌باشد.
وی تصریح کرد: ۱۶ درصد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی هرمزگان سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند و بیشترین تخلف رعایت نکردن سرعت مجاز نیز در محور بندر شهید رجایی به بندرعباس با ۳۹۱ هزار و ۸۵  وسیله نقلیه ثبت شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای هرمزگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای هرمزگان اخبار کنکور محور بندر شهید رجایی به بندرعباس مربوط به محور وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ مرسلی گفت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح عملیاتی، ۹ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

وی افزود: وسائط نقلیه توقیف شده با حرکات مخاطره آمیز و دور دور زدن‌های مکرر موجب بی نظمی و آلودگی صوتی در شهر شده بودند که با دستور مقام قضایی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان