Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا به ۱۴ هزار نفر رسیده است، گفت: از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون نزدیک به ۶۰ نفر از معلمان و ۱۵ نفر از دانش آموزان استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 70 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مجموع 14 هزار و 485 نفر  به بیماری کرونا مبتلا شده اند، ادامه داد: 146 نفر مشکوک به بیماری کرونا در بسمارستانهای استان بستری هستند که از این آمار تست کرونای 66 نفر مثبت قطعی است.

 

میری علی آبادی اعلام کرد: 643 مورد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته اند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون نزدیک به 60 نفر از معلمان و 15 نفر از دانش آموزان سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، افزود: به طور قطع یقین نمی شود گفت که این دانش آموزان و معلمین در مدارس به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره آمار مبتلایان و موارد بستری در مقایسه با دو ماه گذشته تفاوت نداشته است، افزود: مردم  به نکات بهداشتی به ویژه شستشوی دست و استفاده از ماسک پایبند باشند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: معلمین بیماری کرونا مشکوک بیماری کرونا مبتلا شده اند سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی گیرند و از آنها حمایت کنند تا در آینده این افراد در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار گیرند.

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است، به طوریکه امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این راستا می‌تواند برای امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد بنابراین محروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان