Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگر دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به ارائه وام به باشگاه‌داران در استان زنجان گفت: ورزش و جوانان باید باشگاه‌داران را برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها معرفی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پرداخت وام کرونا به واحدهای آسیب دیده از این بیماری اظهار کرد: در استان زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی تنها توسط دو بانک زیر 50 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این باره با این دو بانک مذاکرات لازم انجام شده که در نحوه پرداخت وام تسهیل گری لازم را اتخاذ کنند.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با تاکید براینکه بقیه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا مشکلی ندارند عنوان کرد: برخی از اصناف به خاطر نرخ و مبلغ وام استقبال نکردند.

وی گفت: اگر وام گیرنده‌ای در اخذ وام تسهیلات کرونا مشکلی داشته باشد شخصا به موضوع وارد شده و همه موارد را مورد بررسی قرار می‌دهم.

دادگر با تاکید براینکه در کل موضوعی که در ارائه تسهیلات مطرح است عدم استقبال از سوی واحدهای صنفی است ابراز کرد: برخی میزان تسهیلات در نظر گرفته شده را مطلوب نمی‌دانند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات کرونا برای هر کارگر یک واحد صنفی 16 میلیون تومان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: سقفی برای تسهیلات در نظر گرفته نشده و هر چقدر تعداد کارگران بیشتر باشد میزان تسهیلات نیز افزایش می‌یابد.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در مورد ارائه تسهیلات برای باشگاه‌های وزرشی نیز بیان کرد: باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا ورزش و جوانان بررسی کند که آیا باشگاه‌‌داران می‌توانند ثبت نام کنند یا نه؟ اگر باشگاه‌داری نتواند در سیستم ثبت نام کند بانکی مقصر نیست باید ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرده و در سیستم باشگاه مورد نظر را پذیرش کند.

وی با بیان اینکه باید باشگا‌ه‌هایی که متضرر شدند توسط ورزش و جوانان به بانک‌ها معرفی شوند خاطر نشان کرد: اگر کسی نتواند در سیستم برای اخذ وام مراجعه کند باید به دستگاه مربوطه یا اداره کار مراجعه کرده تا به بانکها معرفی شوند.

وی در پاسخ به مطرح شدن موضوعی مبنی براینکه برای دریافت وام کرونایی باید هفت خان رستم را رد کرد گفت: این موضوع کلی گویی است و به هیچ عنوان این موضوع را نمی‌پذیرم و باید به صورت مصداقی موارد را بررسی کرد.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه گاها تخلفاتی نیز از سوی برخی بانک‌ها داشتیم افزود: برخی از بانک‌ها برای وام‌های 16 میلیون تومان ضامن خواستند که ورود کرده و مشکل را برطرف کردیم.

وی با تاکید براینکه اگر مشکلی در ارائه تسهیلات ایجاد شود قطعا ورود کرده و موضوع را بررسی می‌کنیم عنوان کرد: بیشتر مشکلاتی که ما در ارائه وام‌ها کرونایی داریم بر سر وام‌های کمتر از 16 میلیون تومان است که برخی‌ها به دلیل نرخ و میزان وام استقبال نمی‌کنند و گاهی هم مشاهده می‌شود که بانک ها از وام گیرنده ضامن درخواست می‌کنند.

دادگر با تاکید براینکه بانک‌ها موظف هستند در چارچوب ابلاغیه‌ در مورد چک برگشتی، ضامن، معوقات و غیره عمل کنند عنوان کرد: کسی اگر مدعی این است که مراجعه کرده و این کارها در بانک‌ها رعایت نمی‌شود می‌تواند گزارشات خود را به ما اعلام کند که در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکید براینکه تسهیلات کرونا ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک براساس شاخص‌های دوازده‌گانه تعیین شده به منظور ارزیابی عملکرد در خصوص میزان پیشرفت برنامه‌های تحولی در سازمان‌های تابعه این وزارتخانه، با کسب بالاترین امتیاز (100 درصد) در بین 10 سازمان، بانک و صندوق زیرمجموعه، برای بار دوم حائز رتبه نخست شد.  

بر اساس این گزارش، "تدوین نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه‌های تحولی"، "اجرای مرحله اول از پرداخت مزایای انگیزشی بر اساس عملکرد"، "رفع نواقص احتمالی و به‌روزآوری نظام انگیزشی برای اجرای مرحله دوم"، "شناسایی فرایندهای کلیدی متناظر با اجرای برنامه‌های تحولی"، "تعیین شاخص های کلیدی عملکرد، سامانه‌های فناوری اطلاعات و گلوگاه‌های فساد مرتبط با هر فرایند کلیدی"، "اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد وضع موجود و مقدار هدف‌گذاری شده تا پایان سال 1402"، "برنامه‌ریزی و اقدام جهت اصلاح فرایندهای کلیدی"، "تهیه فهرست مهم‌ترین قوانین و مقرراتی که باید برای اصلاح فرایند مورد بازنگری قرار گیرند"، "شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با برنامه‌های تحولی و تعیین موضوعات و محورهای اجرای نظام پیشنهادها"، "برگزاری فراخوان پیشنهادها برای حل مسائل مرتبط با برنامه‌های تحولی"، "ارزیابی و انتخاب پیشنهادهای برتر" و "پرداخت پاداش به نفرات برتر و تدوین برنامه‌ی عملیاتی برای اجرای پیشنهادهای منتخب"، این شاخص‌های دوازده‌گانه را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است، طراحی و اجرای برنامه تحولی این وزارتخانه از ابتدای سال 1402 با الگوی متفاوت و برمبنای سه محور اصلی "طراحی و اجرای نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه تحولی"، "شناسایی و بهبود فرایندهای کلیدی" و "طراحی و اجرای نظام پیشنهادها با اولویت برنامه‌های تحولی" در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور