Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد گفت: کسب رتبه اول فرمانداری این شهرستان در بین ۱۰ فرمانداری استان در حالی است که این فرمانداری در سطح استان با کسب امتیاز ۹۴‌۷.۷ با رتبه عالی با عنوان فرمانداری برتر از سوی وزارت کشور انتخاب شده است.

او افزود: رتبه فرمانداری شهرستان شهرکرد در سال ۹۸ در بین فرمانداری‌های استان و کسب این موفقیت نتیجه کار گروهی و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه آن و موفقیت کارگروه‌های مختلف در دستیابی به اهداف تعیین شده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اختصاص زمین برای اجرای یک هزار و ۸ واحد مسکن اقدام ملی در شهرکرد

ارژنگ اضافه کرد: این موفقیت در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی از جمله ارتقای سطح امنیت پایدار داخلی، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه شهری روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد پس از ارزیابی عملکرد در این شاخص‌ها در مرکز استان بر اساس مستندات ارائه شده از شهرستان به استانداری چهارمحال و بختیاری و تایید آن در وزارت کشور حاصل شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور فرمانداری برتر توسعه شهری روستایی مقابله با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد

یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد ۲۸ فروردین‌ماه در این همایش اظهار کرد: با اجرای این همایش باید بتوان فعالیت‌های بعدی را به خوبی اجرا کرد، به طوری که ثمره آن برای استان و کشور ملموس باشد و نتیجه مذاکرات و تعاملات به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: از محیط زیست انتظار می‌رود در راه‌اندازی موزه تاریخ طبیعی در سطح کشور در چهارمحال و بختیاری تلاش کند.

پیرعلی افزود: چهارمحال و بختیاری بین دو استان صنعتی بزرگ کشور قرار گرفته که نباید نگاه‌ها به سمت و سوی صنعتی شدن این استان پیش رود، در حقیقت باید بحث محیط زیست استان و اکوتوریسم گردشگری برای چهارمحال و بختیاری باقی بماند.

به گفته پیرعلی، قطع به یقین دبیرخانه دائمی در این دانشگاه فعال خواهد شد تا از این طریق بتوان از نتایج آن در سطح کشور و استان بهره لازم را برد.

در ادامه رسول زمانی، دبیر علمی همایش با اشاره به آغاز به کار هفت وبینار علمی و صدور ۷۰۰ گواهی برای شرکت کنندگان وبینار، اظهار کرد: از ۹۵ نفر عضو هیئت علمی ۵۰ نفر در بحث داوری کمک‌های خود را انجام دادند

وی بیان کرد: حدود ۲۴۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۲۱۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و ۱۳ مقاله به صورت شفاهی و سخنرانی طی دو روز ارائه خواهند شد، همچنین در بخش ایده‌پردازی ۳۰ ایده دریافت شد.

به گفته زمانی، این همایش می‌تواند بستری برای تبادل دانش و انتقال تجربیات باشد.

در ادامه سعید یوسف‌پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دانش بومی و سنتی برای ما در ابتدای امر مبهم بود، طی یک سال اخیر زحمات بسیار کشیده و جلسات زیادی برگزار شد، به طوری که دبیرخانه دائمی دانش سنتی در استان مستقر شد.

وی بیان کرد: می‌توان گفت که این برنامه به عنوان اولین تجربه قطعاً کاستی‌هایی به همراه دارد گرچه تلاش می‌شود گام‌ها را در راستای دانش بومی موثرتر و محکم‌تر برداریم، نتایج این همایش به حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد و تلاش می‌شود که این نتایج در حوزه محیط زیست موثر واقع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد
  • وضعیت مطلوب ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری