Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی یک باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: ‭‭‭‭‭‭‭‭154‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه دستگاه خودرو ضبط شد و در حال حاضر این خودروها توقیف شده است.

سردار منوچهر امان‌اللهی 10 مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه  یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی شناسایی و برخورد با قاچاقچیان عمده مواد  مخدر، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر است، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته نیروهای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های بروجن و لردگان اقدامات مناسبی انجام داده و تعدادی از خرده‌فروشان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی یک باند چهارنفره تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: ‭‭‭‭‭‭‭‭154‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از سه دستگاه خودرو ضبط شد و در حال حاضر این خودروها توقیف شده است و شناسایی هم‌دستان این افراد در دستور کار قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از کشفیات مواد مخدر، حاصل همکاری نیروهای مردمی است، گفت: قاچاقچیان مواد مخدر بدانند که در این حوزه تشدید اقدامات صورت خواهد گرفت و برخورد جدی و قاطعی با هماهنگی  دستگاه‌های قضایی به‌عمل خواهد آمد.

 امان‌اللهی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، همکاران فعال در پلیس مبارزه با مواد خدر در شهرستان‌ها تلاش خوبی داشته‌اند و قریب به دو تن کشفیات مواد مخدر داشتیم که نسبت به مدت  مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال، قریب به ‭‭‭‭‭‭180‬‬‬‬‬0‬ نفر از خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شده و 19 باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است، خاطرنشان کرد:  نسبت به شرایط و موقعیت استان یک تلاش مجاهدانه صورت گرفته است و گفتنی است که بیشترین موارد کشف‌شده مواد مخدر تاکنون از نوع صنعتی بوده است.

شناسایی کلاهبرداران مالی 

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: از دو ماه گذشته تعداد چهار نفر با سوءاستفاده از اعتماد مردم و دادن وعده‌وعیدهای غیر عرفی اقدام به کلاهبرداری کرده که متاسفانه ‭‭‭‭‭180‬‬‬‬‬ نفر در این مورد متضرر شده‌اند.

وی از ضرر ‭‭‭550‬‬‬ میلیارد ریالی مالباختگان خبر داد و اضافه کرد: این مقدار شامل ‭‭‭1500‬‬‬ سکه، 15 میلیارد ریال وجه نقد و مقدار 15 کیلوگرم طلا بوده که سه نفر دستگیر و سرباند این گروه متواری شد که با رصدهای صورت‌گرفته در یکی از استان‌های جنوبی کشور این فرد شناسایی و با اعزام تیم‌های کارشناسی دستگیر شد.

 امان‌اللهی از تلاش‌های دادستان و دستگاه قضایی تشکر کرد و یادآور شد: مردم فریب این افراد را نخورند و با دقت و حساسیت به پیشگیری از کلاهبرداری‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کشف مواد مخدر چهارمحال و بختیاری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم