Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: اجرای پروژه میدان جمهوری دغدغه‌ها و مطالباتی برای مردم و متخصصین ایجاد کرده که قابل تأمل بوده و نیاز به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی عسگری طی نامه‌ای به شهردار کرج نوشت:

نظر به تأکیدات قبلی مبنی بر اهمیت اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی بویژه در چند ماه باقیمانده از فرصت خدمت توسط شورای اسلامی شهر کرج و باتوجه به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری، و همچنین اهمیت میدان فوق‌الذکر از لحاظ موقعیت مکانی به لحاظ جنبه‌های زیست محیطی و فرهنگی و اجتماعی، دغدغه‌ها و مطالباتی برای مردم و متخصصین ایجاد شده که قابل تأمل بوده و نیاز به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته در کارگروه‌های مرتبط، طی یک مکاتبه، مباحث حاصل از این بررسی‌ها و نیز دغدغه‌های شهروندان عزیز درخصوص مسائل زیست محیطی و صیانت از فضای سبز، جهت رسیدگی خطاب به شهردار محترم کرج ارسال گردید.

بخشی از نکات طرح شده در این نامه‌ به این شرح است:

با توجه به نقش این محدوده از شهر در پررنگ‌ کردن نمادهای فرهنگی واجتماعی و همچنین حفظ درختان و فضای سبز، ضرورت دارد توجه به پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی_اجتماعی و مطالعات ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی در اولویت قرار گیرد.

با عنایت به استفاده از روش جمع‌سپاری در طراحی برنامه های کلان کشور، شهرداری کرج نیز می‌تواند با نگاه به این الگوی کشوری، به نحو شایسته از ظرفیت بالای علمی و نخبگانی شهر کرج استفاده نموده تا از طریق مشارکت مردم و نخبگان در طرح‌های مهم شهری، گامی مؤثر در همفکری و همراهی مردم در پروژه‌های شهری صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مهدی عسگری شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا

نظرسنجی انجام شده توسط پارلمان اروپا نشان می‌دهد علی‌رغم برجسته نشان دادن مسئله مهاجرت غیرقانونی در رسانه‌ها، دغدغه اصلی رای‌دهندگان اروپایی «فقر، بحران هزینه‌های زندگی و محرومیت اجتماعی» است.

به گزارش گاردین، بهداشت، مسائل شغلی، دفاع و امنیت نیز همگی پیش از بحران مهاجرت قرار می‌گیرند. 

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد اکثر مردم بلژیک مایلند که پارلمان اروپا نقش کمتری در سیاست کشورشان داشته باشد.

افزون بر این، ۶۰ درصد رای دهندگان دیدگاه منفی نسبت به آمریکا داشتند که به گفته کارشناسان ممکن است به دلیل بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به ریاست جمهوری باشد.

انتخابات پارلمان اروپا قرار است از ششم تا نهم ماه ژوئن برگزار شود. این دهمین انتخابات پارلمانی پس از اولین انتخابات مستقیم در سال ۱۹۷۹ و اولین انتخابات پارلمان اروپا پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه) است. غالب نظرسنجی‌هایی که تا کنون انجام شده نشان می‌دهد احزاب راست‌گرا احتمالا اکثر کرسی‌ها را به دست خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • گود میدان مشق رفع خطر می‌شود | همکاری مشترک وزارت امورخارجه و شهرداری
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان