Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ایران در میان برترین بازیکنان دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن و صعود پرسپولیس ایران و النصر عربستان به این مرحله، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از نگاه سایت تحلیلی «اوپتا»، بهترین بازیکنان دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق اعلام AFC، سلطان الغنام از النصر با نمره 7.9، بهترین بازیکن هفته لقب گرفت و سیامک نعمتی با نمره 7.5، دقت پاس 91 درصد، سه سانتر به محوطه جریمه پاختاکور و برتری در چهار دوئل، در جایگاه دوم ایستاد. پیتی مارتینس از النصر و کمال کامیابی‌نیا با نمره 7.4 به رتبه سوم رسیدند. کامیابی‌نیا 75 پاس به هم‌تیمی‌های خود داد که 96 درصد آن درست بود و در هفت دوئل از 11 دوئل خود به برتری رسیده بود.

عواد الخمیس، عبدالله مادو و عبدالمجید صلهیم از النصر و عیسی آل کثیر از پرسپولیس که هر دو گل پرسپولیس مقابل پاختاکور را به ثمر رساند، نمره 7.1 را کسب کردند و در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رسن: اخراج بازیکن پاختاکور کمک زیادی به پرسپولیس کرد

سایت AFC همچنین از کاربرانش خواست تا بهترین بازیکن مرحله یک‌چهارم نهایی را انتخاب کنند که برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

پرسپولیس و النصر از ساعت 18:15 روز شنبه (به وقت ایران) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کمال کامیابی نیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کمال کامیابی نیا پرسپولیس یک چهارم نهایی بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا  امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

 الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • قضاوت داور جنجالی بازی ایران در لیگ قهرمانان آسیا
  • داور جنجالی ایران - قطر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا سوت می‌زند
  • تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم