Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:29:22 GMT

آغاز طرح «همبازی» در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۴۹۵

آغاز طرح «همبازی» در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از آغاز طرح «همبازی» از ۹ مهرماه با همکاری اداره کل پست استان خبر داد.

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «همبازی» در قالب رزمایش ایران همدل، به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند به طور مشترک بین ادارات کل کمیته امداد و پست آذربایجان شرقی از ۹ مهرماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به استقرار ۳۰ مرکز ثابت و سیار در سراسر استان برای جمع آوری هدایای مردم، افزود: این طرح در راستای ارتقای نشاط اجتماعی بین خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی گفت: مردم نیکوکار می‌توانند هدایای خود از قبیل نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، لوازم آموزش تحصیل مجازی و سایر موارد را به باجه‌های پستی یا کامیون‌های ویژه طرح همبازی در سطح شهر تحویل دهند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، کلامی یادآور شد: امسال به دلیل شیوع کرونا امکان استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای شور عاطفه‌ها به منظور جلوگیری از تمجع به طور گسترده فراهم نشد و از این رو با همکاری مشترک با اداره کل پست، هدایای مردم را به دست نیازمندان خواهیم رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی آذربايجان شرقي کمک به نیازمندان شهر تبریز اداره پست مرکزی باجه پست آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی