Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@07:57:41 GMT

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 10 مهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۵۳۷

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 10 مهر

خبرگزاری آریا - در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل افزایش تقاضا و همچنین حمایت از نماد‌های شاخص‌ساز بیش از یک درصد رشد کرد.
بازار سهام روز گذشته به شدت نوسان داشت و عرضه و تقاضا در حال تقابل بودند، اما در نهایت با حمایت از نماد‌های شاخص‌ساز بازار سهام به کانال یک میلیون و 500 هزار واحد برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش سهام عدالت در حالی به 14 میلیون و 625 هزار تومان رسیده است که ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی در بازار قبل از اصلاح به 20 میلیون تومان نیز رسیده بود.

ارزش سهام عدالت امروز حدود 100 هزار تومان نسبت به روز قبل آن رشد داشته است و در این هفته ارزش سهام عدالت به کمترین میزان خود در یک ماه اخیر رسیده است.
با این حساب 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 8 میلیون و 775 هزار تومان و 30 درصد آن به 4 میلیون و 387 هزار تومان رسید.
منبع: تجارت نیوز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۷ فروردین ماه شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۱۰ هزار واحد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۲ هزار واحدی در سطح ۷۲۶ هزار واحدی ایستاد تا امروز روند مثبتی را در بازار سهام شاهد باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان ثبت شد و در نهایت بازار امروز شاهد ورود نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۲۸۱ میلیارد تومان بود همچنین امروز ۸۰ درصد بازار در محدوده مثبت دست به دست شدند.

غفوری همچنین اظهار کرد: امروز صندوق‌های سهامی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. با توجه به ریسک‌های سیستماتیک بزرگ روز گذشته قبل از شروع به کار بازار سازمان بورس تصمیم بر تغییر دامنه نوسان کرد و اعلام شد سه روز دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد است اقدامی مناسب که نتیجه آن‌مطلوب بود و حالا امروز بازار متعادل به کار خود ادامه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • کاهش حاشیه سود شرکت ها از ۳۴ درصد به ۱۳ درصد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد