Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سرباند کلاهبرداران استان که ۵۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند پس از متواری شدن، شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، منوچهر امان‌الهی قبل از ظهر امروز در حاشیه دستگیری باند کلاهبرداری طلا و سکه شهرکرد، اظهار داشت: حدود دو ماه پیش 4  نفر با سوءاستفاده از اعتماد مردم و وعده‌های دروغین حاکی از سود سرشار و غیرعرفی بابت خرید طلا و سکه، اقدام به کلاهبرداری از 180 نفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهبرداری 2 میلیاردی به بهانه فروش قبر!کلاهبرداری چند هزار یورویی از متقاضی تحصیل در اتریش توسط یک موسسه حقوقیپلیس فتا قم هشدار داد: کلاهبرداری تحت نام صندوق‌های قرض‌الحسنه با اعطای تسهیلات کم‌بهره

وی افزود: در مجموع مبلغ 550 میلیارد ریال شامل هزار و 500 سکه طلا، 15 میلیارد ریال وجه نقد و 15 کیلوگرم طلا از شهروندان کلاهبرداری شده بود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به محض مطرح شدن کلاهبرداری، این مسئله در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و 3 نفر از باند دستگیر و اقدامات لازم انجام شد اما سرباندشان متواری شد که با پیگیر‌ی‌های لازم در یکی از استان‌های جنوبی کشور  شناسایی و با اعزام تیم، سرباند نیز دستگیر شد.

امان‌الهی عنوان داشت: مواردی از این افراد وجود دارد که مردم نباید با وعده‌های دروغین فریب بخورند و باید با حساسیت نسبت به این‌گونه موارد موجب پیشگیری از اعمال مجرمانه و کلاهبرداری شوند.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز جمعه ۳۱ فروردین در استان آغاز و تا روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: در خصوص رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید در استان و آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده‌ها هشدار داد.
وی توصیه کرد مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری