Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسفندیار ضیائی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک بر بستر فضای مجازی اظهار کرد: رنگ ‌و بوی عاشورایی و بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی، شاخصه‌‌ی ویژه‌برنامه‌‌های روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک است که در تقارن با اربعین حسینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و پرهیز از گردهمایی در راستای تبیین جایگاه و حقوق کودک برای افراد جامعه گفت: زیر‌ساخت‌های ایجادشده در این مجموعه‌ی فرهنگی بسیار مطلوب است و امسال شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌های این ایام بر بستر فضای مجازی خواهیم‌ بود.

مدیر‌کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به حرکت‌های فرهنگی کانون در روز جهانی و هفته ملی کودک اشاره کرد و افزود: گشایش نگارخانه «آفرینش» در  اداره کل کانون استان گیلان در رشت ازجمله‌ این برنامه‌ها ااست.

به گفته ضیائی اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در بستر فضای مجازی، فعالیت افزون‌تر انجمن‌های تخصصی کانون، حضور کارشناسان این نهاد فرهنگی در برنامه‌های مختلف صداوسیما و بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، از دیگر برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک است.

وی با اشاره به دگیر برنامه‌های کانون در هفته کودک تصریح کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان مناطق کم برخوردار، شرکت اعضای کانون در برنامه‌ی رادیویی «شهربه‌شهر»، تجهیز کتاب‌خانه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح «تمیم» و همکاری گسترده با شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، برای معرفی مرکز استان گیلان به‌عنوان شهر دوستدار کودک از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیر‌کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گیلان از انتشار فراخوان «سپید‌بالان» با محوریت طراحی تمبر با همراهی اداره کل پست استان، تجلیل از کودکان برجسته در عرصه‌های مختلف و نمایش فیلم، تئاتر و نمایش‌های خبر داد و افزود: تولید محتوا و ارائه در سایت و صفحه‌های کانون و فعالیت در شبکه‌های مجازی با هشتگ#بچه‌های_اربعین نیز در اولویت‌ قرار خواهد‌ داشت.

به گفته ضیائی بازتاب هر چه‌بهتر فعالیت‌های این ایام از طریق رسانه ملی و نمایش آثار و دست آورده‌ای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق نمایشگر و تلویزیون‌های شهری نیز ازجمله اهدافی است که از سوی دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه دنبال‌ خواهد ‌شد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز از هفته‌ی ملی کودک شاهد راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی تولیدات کانون پرورش فکری خواهیم‌ بود، گفت: این محصولات طی هفته ملی کودک با ۲۵ درصد تخفیف به دوست داران کتاب و محصولات فرهنگی عرضه‌ خواهد ‌شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک فضای مجازی استان گیلان رسانه بستر فضای مجازی هفته ملی کودک ی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان در سطح این منطقه بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود، گفت: جشنواره غذاهای سنتی اصفهان با عنوان «نون و نمک» چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پردیس فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ویژگی‌های اصفهان موجب می‌شود، آن را نصف‌جهان نیز قلمداد کنند، همچنین این کلان‌شهر به‌عنوان پایتخت ایران در دوره‌هایی نظیر صفویان همواره در طول تاریخ اسلامی کشور، مرکز فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و در حال حاضر نیز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، اظهار کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل این شهر در تاریخ، هفته فرهنگی اصفهان از دوم تا نهم اردیبهشت در نظر گرفته شده است تا بیش از پیش به تمام ابعاد آن توجه شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های شهرداری برای هفته فرهنگی اصفهان افزود: در سطح منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر نیز بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود که در این زمینه پردیس فرهنگی کوثر با نگاهی ویژه برای همه گروه‌های مردمی اقدام به برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها کرده است، ضمن اینکه در دیگر فرهنگسراهای این منطقه نیز ویژه‌برنامه‌هایی برای این هفته تدارک دیده شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به رویدادها و ویژه‌برنامه‌های پردیس فرهنگی کوثر در هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: «بازی شو ۵» با محوریت بازی‌های بومی و محلی در این هفته نگاه ویژه‌ای به شادی بانوان دارد، همچنین در بازارچه باغ طوبی در این هفته با برپایی دستاوردهای خانگی و مشاغل خانگی بانوان تلاش کرده است گوشه‌ای از زحمات بانوان این منطقه را به نمایش گذارد.

نظری‌پور ادامه داد: جشنواره غذاهای سنتی اصفهان با عنوان «نون و نمک» چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پردیس فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد که سعی شده است با نگاهی به پخت و تهیه غذاهای سالم، یک روز شاد و دورهمی را برای بانوان به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: گذر فرهنگی آفتاب همراه با اجرای غرفه‌های صنایع دستی خوشنویسی، بازی‌های بومی محلی و اجرای زنده رادیویی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است که از پنجم تا هفتم اردیبهشت به مدت سه روز از ساعت ۱۶:۰۰ و از جوار مزار مطهر شهدای گمنام در پاک کوثر خوراسگان پذیرای شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: «مطبخ»، جشن اصفهان، نقاش‌باشی، مسابقه مجازی کتابخوانی، شیخ بهایی فخر اصفهان، اصفهان آبرنگی، قند عسل، محله گردی و اجرای تئاتر خیابانی از دیگر ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است.

کد خبر 747259

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲