Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، تامین قیر رایگان، خودروهای آتش‌نشانی و حمل زباله و دستگاه‌های دمنده هوا را از نیازهای اولویت‌دار دهستان‌های این شهرستان دانست و بر ضرورت تامین این نیازها تاکید کرد.

جلیل حسنی در آئین قدردانی از شهرداران و دهیاران بخش مرکزی لارستان که با حضور مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری فارس، امام جمعه لار و امام جمعه اهل سنت بخش مرکزی و دیگر مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، گفت: خدا را شکر زیرساخت برای آسفالت در بسیاری از روستاها و بخش های لارستان، انجام شده است اما به دلیل تخصیص نیافتن قیر رایگان، اقدامات عمرانی رها شده و امکان دارد به مرور زمان این زیرساخت‌ها از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حسنی اختصاص ماشین آتش نشانی را نیاز دیگر روستاهای لارستان برشمرد و افزود: ایستگاه آتش نشانی در برخی بخش‌ها توسط خیرین احداث شده، اما امکانات و تجهیزاتی در اختیار این مناطق قرار نگرفته است.

فرماندار ویژه لارستان همچنین خواستار اختصاص ماشین‌های حمل زباله به روستاها شد و اضافه کرد: روستاها و بخش های لارستان به دلیل استهلاک ماشین آلات، تامین و جایگزینی تجهیزات جدید یک نیاز ضروری است.

حسنی با اشاره به اینکه پیگیری برای ایجاد مجتمع‌های دامداری با استفاده از دامداری‌های کوچک روستایی یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود، گفت: از مسئولان استان فارس تقاضا داریم که در این موضوع یاریگر ما باشند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه وقوع حریق در مراتع و اراضی طبیعی خصوصا ارتفاعات از مشکلاتی‌ست که به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی، پیش روی لارستان قرار دارد، خواستار اختصاص اعتبار برای خرید دستگاه‌های دمنده هوا برای مقابله با حوادث آتش‌سوزی شد.

بر پایه این گزارش، قدردانی و تجلیل از خانواده شهید طاهری به عنوان شهید شاخص بخش مرکزی لارستان، محمدرضا نغمه‌سنج جانباز دوران دفاع مقدس، مسئولان ستاد مقابله با کروناویروس، شهرداران و دهیاران بخش مرکزی، پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس شهرستان لارستان خودروی آتش نشانی آتش نشانی بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران گفت: به منظور سامان‌بخشی وضع پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهری این منطقه، تامین زیرساخت‌های لازم برای توقف و پارک موتورسیکلت در ۵۰ نقطه از نواحی ۶ گانه در دستور کار قرار گرفت. علیرضا صادقی‌بخش افزود: طبق برنامه اولین جایگاه توقف موتورسیکلت در خیابان احمد قصیر با حجم پارک ۱۰ دستگاه موتورسیکلت ایجاد شد. معاون شهردار منطقه ۶ گفت: با اجرای این طرح، علاوه برساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها، شاهد آزادسازی پیاده رو‌ها و تسهیل و ایمن‌سازی محل عبور و مرور عابران پیاده خواهیم بود. علیرضا صادقی‌بخش افزود: استفاده از موتورسیکلت‌ها به دلایلی مانند صرفه‌جویی درهزینه، سهولت درخدمات، سرعت در جابه‌جایی‌کالا و همچنین راه‌گریز از ترافیک و شلوغی معابر نقش زیادی در سفر‌های درون شهری و تامین نیاز شهروندان دارد، براین اساس ساماندهی آنها ضروری است.

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • لزوم همراهی صنایع و کشاورزان استان مرکزی در مدیریت مصرف آب