Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:59:40 GMT

خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۰۲۳

خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید حسن رضا حقی از شهدای شهرستان دلفان اظهار داشت: توفیقی است که ائمه جمعه در شروع و پایان مأموریت خود در محفل و منزل نورانی شهدا حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: اگر ایران اسلامی یک پیکر باشد خانواده شهدا چشم این پیکر هستند و انسان بدون چشم با مشکل مواجه می‌شود، خانواده شهدا برای ما چشم و چراغ هستند و مسیر را به ما نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: اجر همسران شهدا که پس از شهید متحمل رنج و زحمت فراوانی می‌شوند کمتر از شهدا نیست.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: رزم دلاورمردان دلفان در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) زبانزد همه لشکرهایی است که در نبرد با نظام سلطه بودند.

وی گفت: موفقیت‌هایی که امروز در زمینه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی نصیب کشور شده است در سایه رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: همه ما نیازمند دعای خانواده شهدا هستیم و از امروز حجت الاسلام والمسلمین خانی به عنوان امام جمعه جدید دلفان برای ارتقا فرهنگی، توسعه اقتصادی شهرستان در خدمت خانواده شهدا و مردم شهرستان دلفان است.

کد خبر 5037709

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان دلفان خانواده شهدا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار درمیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان درمیان با اشاره به اینکه این طرح از دی ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا شده است گفت: در این طرح که در سطح ۴ بخش شهرستان درمیان اجرا شد هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، وانت بار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به وسیله برچسب‌های شب رنگ آشکارسازی شدند.

فرجامی فرد افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا شده است.

وی همچنین از اخذ مجوز احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهر اسدیه خبر داد

دیگر خبرها

  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه