Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی و سلامت محور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، با هدف صیانت و حمایت از جامعه ورزشی کشور و تشویق جوانان به ورزش، از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد کشور حمایت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد (جام یادگار امام (ره) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در سالن دوازده هزار نفری آزادی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، دور رفت این مسابقات در رشته کشتی فرنگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه، هفتم و هشتم مهرماه سال جاری و در رشته کشتی آزاد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، نهم و دهم مهر ماه سال جاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آزادکاران که همزمان با ایام نوروز اردوی خود را در تهران و کمپ تیم های ملی برپا کرده اند، فرنگی کاران با نظر حسن رنگرز راهی شهرستان نور در استان مازندران شدند و این روزها تمرینات خود را در این منطقه پیگیری می کنند.

اما از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خبر می رسد محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک توکیو و یکی از امیدهای اصلی کشتی ایران برای المپیک 2024 پاریس، در جریان اردو دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده است. 

گرایی برای پیگیری درمان خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و راهی تهران شده تا معاینات دقیق تر روی پای او انجام شود.

البته حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در اظهارنظری اعلام کرده مصدومیت گرایی خیلی جدی نیست و او با چند جلسه فیزیوتراپی می تواند به تمرینات بازگردد.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم