Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@15:57:27 GMT

اسلواکی؛ میزبان طولانی‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۱۱۵

اسلواکی؛ میزبان طولانی‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری

کشور اسلواکی میزبان یکی از طولانی‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری منطقه است که سه شهر براتیسلاوا، ترنسین و ترناوا را به هم وصل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات ارشد اسلواکی در چند سال اخیر پیاده‌سازی پروژه‌ای عظیم برای ایجاد یک مسیر سبز دوچرخه‌سواری به طول ۱۰۰ کیلومتر را آغاز کرده بودند که مرحله پایانی آن در هفته گذشته تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسیر جدید سه شهر براتسیلاوا، ترنسین و ترناوا را به هم وصل می‌کند و از آن‌جا که در حومه‌های اطراف شهرهای فوق ایجاد شده است، فرصت کافی را در اختیار دوچرخه‌سواران قرار می‌دهد تا به ماجراجویی در طبیعت اطراف بپردازند. هدف مقامات محلی سه شهر همسایه با هدف ترویج حمل و نقل سالم و پایدار با همکاری هم پروژه فوق را آغاز کردند و با حمایت‌های مالی دولت توانستند پس از چند سال تلاش پی در پی مسیر جدید را افتتاح کنند.

مقامات محلی اسلواکی برای مسیر جدید دوچرخه‌سواری تمام جوانب لازم برای جذب مردم را در نظر گرفته و به همین دلیل، این جاده را از میان چشم‌اندازهایی بی‌نظیر و سبز عبور داده‌اند. بدون شک، کاربران این جاده زیبا با آغاز سفر، تا انتهای مسیر ادامه خواهند داد تا طبیعت بی‌نظیر اسلواکی را از نزدیک نظاره کنند و به ماجراجویی در آن بپردازند.

پروژه مسیر ۱۰۰ کیلومتری جدید دوچرخه‌سواری اسلواکی در چند مرحله انجام و فاز پایانی آن به طول ۳۵ کیلومتر در هفته گذشته تکمیل شد. این جاده نهایی در مسیر رشته‌کوه‌های سبز Small Carpathians، علفزار معروف Čermakova و دشت‌های زیبای کشور قرار گرفته است و چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن چشم هر عابری را به خود خیره نگه می‌دارد.

در پیاده‌سازی پروژه فوق بسیاری از مقامات محلی و کشوری مشارکت کردند و وزیر راه و ترابری نیز حمایت‌های مالی کافی در اختیار معماران قرار داد تا مسیر جدید دوچرخه‌سواری به بهترین شکل ممکن احداث شود.

کد خبر 447152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه دوچرخه سواری مسیر دوچرخه سواری اسلواکی اسلوواکی براتیسلاوا شهرهای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوچرخه سواری مسیر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان و معاون نخست‌وزیر قزاقستان درباره احداث شبکه ریلی از قزاقستان به پاکستان از طریق ترکمنستان و افغانستان گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان و «سریک ژومانگارین» معاون نخست‌وزیر قزاقستان در دیدار با یکدیگر پیرامون مسائل سیاسی، اقتصادی، تجارتی، ترانزیتی و احداث شبکه راه آهن از قزاقستان به پاکستان از طریق ترکمنستان و افغانستان گفتگو کردند.

ملا برادر با اشاره به افتتاح اتاق تجارت قزاقستان در ولایت هرات، تمایل قزاقستان برای سرمایه‌‎گذاری در پروژه «افغان-ترانس» و همچنین حذف نام امارت اسلامی از فهرست گروه‎‌های تحریم شده را گام‌های مهم و اساسی خواند که قزاقستان برای بهبود روابط با افغانستان برداشته است.

وی در ادامه بر امضای توافقنامه برای حل مشکلات بانکی تجار دو کشور، ایجاد شرکت‌های مشترک افغان- قزاق و ایجاد تسهیلات در صدور ویزا برای تجار افغان تاکید کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتی ملا برادر، معاون نخست‌وزیر قزاقستان ضمن ابراز تمایل برای همکاری برای یک افغانستان باثبات و پیشرفته گفت: اگر شبکه راه‌آهن جدید از قزاقستان به پاکستان از طریق ترکمنستان و افغانستان تمدید شود، نسبت به سایر پروژه‌ها مسیری کوتاه‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود و اتصال کشورهای آسیای مرکزی با آسیای جنوبی از طریق افغانستان و افغانستان را با چین و اروپا از طریق ترکمنستان و قزاقستان امکان پذیر خواهد کرد.

درخواست ازبکستان از روسیه برای مشارکت در پروژه خط آهن «افغان-ترانس»شرکت اماراتی مسئول مطالعات فنی پروژه «افغان-ترانس» شدطالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابدبرگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

وی افزود دولت قزاقستان در نظر دارد به منظور افزایش تجارت با افغانستان اتاق مشترک صنعت و تجارت و گروه مشترک تجارت و کار بین دو کشور ایجاد کند.

ژومانگارین همچنین اظهار داشت قزاقستان علاوه بر سرمایه‌گذاری در معادن افغانستان، آمادگی دارد تا در زمینه حکومتداری الکترونیک، صنعت، تحصیلات عالی، آموزش، بهداشت و درمان و بانکداری با افغانستان همکاری کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی