Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از محدودیت منابع اعتباری استان تهران گفت: این نگاه که استان تهران، استان برخورداری است موجب شده در توزیع اعتبارات استانی و ملی، همواره نوعی محرومیت برای این استان وجود داشته باشد.
به گزارش آریا، آقای محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران افزود: در استان تهران همواره مشکلات زیادی وجود دارد چراکه نگاه برخورداری به تهران، سبب نوعی محرومیت اعتباری شده، در حالیکه با این حجم تردد خودرو‌ها و تعداد قابل توجه ساکنان، اعتبارات استانی نیاز به افزایش ظرفیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از بدو حضور در وزارت راه و شهرسازی همواره از وضعیت نامناسب راه‌های استان تهران به شدت شاکی بودم و از مسئولان راهداری و استانی درخواست بهبود این وضعیت را داشتم.
اسلامی گفت: اقدامات گسترش ظرفیت و توسعه استان تهران در دو زمینه دنبال شد که یکی ساخت و دیگری افزایش ظرفیت‌های موجود بود و در این زمینه قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال افتتاح شد و همچنین افزایش ظرفیت در جاده هراز، چالوس و فیروزکوه نیز سبب شد، در سال 98 مردم در مسیر‌های استان روان تر، تردد کنند.
وزیر راه و شهرسازی افزود: ادامه اتوبان همت نیز در روان سازی ترافیکی گشایش ایجاد کرد و کمربندی سوم تهران هم که برای ساخت آن 220 کیلومتر راهسازی صورت گرفته، پاییز امسال با حضور رئیس جمهور بصورت ویدئو‌کنفرانس افتتاح می‌شود.
وی گفت: کمربندی سوم به طول 157 کیلومتر آبیک قزوین را به چرمشهر در ورامین متصل خواهد کرد و نقش مهمی در کاهش ترافیک ورودی به استان‌های البرز و تهران خواهد داشت و می‌تواند بخش مهمی از ترافیک عبوری را از ترافیک محلی جدا کرده و نقش مهمی در ترانزیت بین المللی در کریدور شرقی - غربی کشور داشته باشد.
اسلامی افزود: در بخش دیگری از فعالیت‌های توسعه‌ای که شامل بخش نگهداری و بهبود وضعیت راههاست نیز، یک قطعه آزار‌دهنده از پل سیمان تا پل شهرک واوان در اتوبان قم به لحاظ کیفیت غیرقابل بود که نیاز به گسترش ظرفیت دارد که دستورات آن داده شده است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به منظور ایمن سازی راه‌ها باید ترافیک عبوری و محلی را از یکدیگر تفکیک کنیم، ادامه داد: تقاطع غیر‌همسطح شهر قدس امروز افتتاح شد و بهسازی جاده هراز که تونل امامزاده هاشم آن، بیشتر به تونل وحشت شباهت داشت، ایمن سازی و به سازی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعتبارات عمرانی استان تهران ظرفیت راه و شهرسازی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

افزایش ۱ درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افزایش 1 درصدی نرخ مالیات بر ارزش افزوده به 10 درصد برای تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به ادارات مالیاتی کشور ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی