Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:11:04 GMT

مدافعان سلامت وام بدون کارمزد دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۵۶۲

مدافعان سلامت وام بدون کارمزد دریافت می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا،  علیرضا زالی روز پنجشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه بین ستاد کرونای تهران و سازمان اقتصاد اسلامی و تقدیر از مدافعان سلامت استان تهران، اظهار داشت: سازمان اقتصاد اسلامی همواره در فقرزدایی با ابتنا به ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است.

وی ضمن با ارزش خواندن اقدام سازمان اقتصاد اسلامی، اظهار کرد: همه نهادهای سیاسی، اجرایی و اجتماعی کشور می توانند با تاثی از سازمان اقتصاد اسلامی در مسیر تکریم و حمایت از مدافعان سلامت گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی همچنین با اشاره به تقارن روز امضای این تفاهم نامه با روز سالمند، جایگاه برجسته سالمندان در فرهنگ اسلامی و ایرانی را یادآور شد.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از هشت ماه از مبارزه جهادگران سلامت با ویروس کرونا میگذرد، گفت: امضای این تفاهم نامه می تواند به جبران بخشی از زحمات مدافعان سلامت بپردازد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ضمن تشکر از سازمان اقتصاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در سایه امضای این تفاهم نامه شاهد برنامه های تشویقی دیگری برای جامعه عالی قدر کادر درمان باشیم.

مراسم امضای تفاهمنامه بین ستاد کرونای تهران و سازمان اقتصاد اسلامی با حضور جمعی از کادر مدرمان دانشگاه علم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی اخبار کنکور سازمان اقتصاد اسلامی مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!