Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:53:13 GMT

ورمزیار: استقلال مربی بزرگ می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۶۹۸

خبرگزاری میزان-پیشکسوت استقلال گفت: این تیم نیاز به یک مربی بزرگ دارد تا ناکامی‌هایش را جبران کند.

صادق ورمرزیار در گفت‌وگو با میزان در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور اظهار داشت: پاختاکور بسیار قوی‌ بود و تیم خوبی نشان داد. آنها در مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کرده بودند و بهتر از تیم استقلال بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذات باری ازبکستان فیزیکی است به همین خاطر با قدرت بدنی بالایی که داشتند توانستند در این دیدار پیروز شوند. استقلال در این بازی فرصت‌های خوبی به دست آورد و اگر موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردند چه بسا برنده این دیدار می‌شدند ولی تیم حریف بسیار حرفه‌ای ظاهر شد. پاختاکور از خستگی بازیکنان استقلال به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید بگویم بازیکنان استقلال زحمات خودشان را کشیدند اما تیم حریف بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد.  اگر داور در آن صحنه که مشکوک به پنالتی بود، به نفع استقلال پنالتی می‌گرفت شاید ورق بازی برمی‌گشت ولی بازی دیگر تمام شده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی‌ پیرامون این تیم گفت: این حواشی بیشتر از هر مساله‌ای به استقلال ضربه زد و همین قضیه باعث ناکامی این تیم شد . استقلالی‌ها در این بازی کیفیت بازی قبلی را نداشتند و توانستند روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسند. حتی می‌توانستند گل‌های دیگری به ثمر برسانند اما باز هم نشان دادند که بعد از گل علی کریمی به خاطر وضعیت بدنی کم آوردند و دوباره توپ را به حریف دادند. بعد از زدن گل به استقلال، پاختاکور به لاک دفاعی فرو رفت و کار را سخت کردند متاسفانه در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل خوردند و مشخص بود تمرکز لازم را ندارند.

ورمزیار در پایان در خصوص وضعیت بلاتکلیفی کادرفنی افزود: استقلال برای آینده‌اش مربی بزرگ می‌خواهد. تا این تیم را جمع و جور کند زیرا در این چند وقت اخیر حواشی استقلال را آزار داده است. هرکسی به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود باید در سطح بالایی باشد تا استقلال ناکامی‌اش را در این چند سال اخیر در سال آینده جبران کند.

بیشتر بخوانید: تکلیف سرمربی استقلال فردا مشخص می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال صادق ورمرزیار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال صادق ورمرزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل شمس آذر قزوین ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: استقلال 80 دقیقه بازی خوبی انجام داد و فقط 10 دقیقه بازی را از دست داد. برخی مواقع اینطور است که وقتی تعویض می‌کنید به یکباره نظم تیمی تغییر می‌کند. همانطور که وقتی تیم عقب باشد با تعویض می‌توانید به گل برسید، این بار شرایط متفاوت شد و نظم تیمی به‌هم ریخت. متأسفانه شرایط تعویضی‌ها خوب از آب در نیامد که این مسئله دست کادر فنی نیست. وقتی بازیکن خسته است، کادر فنی او را تعویض می‌کند. اینها چیزی نیست که بگوییم اشکال است و در فوتبال اتفاق می‌افتد.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

 

وی در ادامه افزود: برای اولین بار بود که چنین شرایطی برای استقلال در طول فصل اتفاق می‌افتاد و دیگر نباید روی آن پافشاری کرد. البته که بازیکنان باید درس بگیرند و در بازی‌های حساس پیش رو اجازه ندهند تکرار شود. استقلال 80 دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. حریف هم تیم خوبی بود و توانست فشار بیاورد و دو گل بزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل آبی‌پوشان با تراکتور تبریز و پرسپولیس با سپاهان در هفته آینده گفت: خیلی خوش‌بین نیستم معادله قهرمانی در این هفته حل شود، چون هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است و هر دو بازی پیش رو حساس هستند. تراکتور و سپاهان وضعیت خوبی ندارند و می‌توانند خطرناک باشند. آنها می‌خواهند از بحران خارج شوند و استقلال و پرسپولیس کار سختی دارند.

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!