Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:30:15 GMT

۱۵ روستای فیروزکوه در کمتر از ۸ ماه آبرسانی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۸۵۶

۱۵ روستای فیروزکوه در کمتر از ۸ ماه آبرسانی خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بختیاری صبح پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای فیروزکوه که با حضور مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان فیروزکوه، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، و محمدی مدیر عامل شرکت آبفای شرق استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: طی تصمیم وزارت نیرو در سال گذشته آب و فاضلاب شهری و روستایی یکسان سازی شد که ان تصمیم بسیار به جا و مدبرانه اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری با بیان اینکه اعتبارات آب و فاضلاب روستایی محدود بوده است افزود: با ادغام و یکسان سازی آبفای روستایی از مزایای شهری بهره مند و از نظارت و اعتبارات دولتی خارج و به وزارت نیرو اضافه شد که با این اقدام فشارها از دولت برداشته و هزینه‌های بیشتری به وزارت نیرو افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه در آب و فاضلاب روستایی استان تهران در فاصله ۵ الی ۶ ماه کارهای زیادی به اندازه ۵ سال صورت گرفته است گفت: تعدادی از روستاهای استان تهران قبلاً تا ۱۲ ساعت هم می‌شد که قطعی آب داشتند اما هم اکنون این معضل رفع شده و توان شهر به کمک روستا آمده و ثمره این یکسان سازی را امروز در فیروزکوه مشاهده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان داشت: امروز ۵۰ درصد روستاهای شهرستان فیروزکوه و ۱۵ روستا برای آبرسانی کلنگ زنی می‌شوند و در کمتر از ۸ ماه تمام این ۱۵ روستا آبرسانی خواهد شد.

کد خبر 5037655

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا بختیاری آب و فاضلاب روستایی شرکت آب و فاضلاب استان تهران ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 استان تهران آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف فعلی خودروی‌های برقی کمتر از ۱۰ مگاوات است

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: تعداد خودرو‌های برقی در کشور بسیار محدود است و میزان تقاضا و مصرف در حوزه خودرو‌های برقی در سال ۱۴۰۲ کمتر از ۱۰ مگاوات بوده است. ۸ برای ایجاد جایگاه شارژ خودرو‌های برقی نقطه در تهران و سایر مناطق کشور در نظر گرفته شده که وزارت نیرو همکاری لازم را برای تأمین برق آنها خواهد داشت.

او افزود: انتظار می‌رود سال آینده با ورود ۸۰ هزار خودروی برقی به کشور میزان مصرف این نوع از خودرو‌ها در کشور مجموعا به حدود ۴۰ مگاوات برسد که ایجاد زیرساخت‌های لازم در این حوزه پیگیری خواهد شد.  در وزارت نیرو  تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه خودروهای برقی  در دستور کار قرار داده و در این زمینه با وزارت صمت همکاری می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • مصرف فعلی خودروی‌های برقی کمتر از ۱۰ مگاوات است
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • رفع مشکل شبکه آبرسانی روستای زاویه حسن خان در خوی