Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری آخرین وضعیت جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد.

علی آشوری درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های پرتردد گفت: در حال حاضر در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده نساء و حدفاصل هزارچم تا پل دزبن ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) به صورت روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر در هیچ یک از مسیرها و محورهای شمالی کشور هیچ گونه مداخلات جوی گزارش نشده است.

آشوری درباره وضعیت دیگر محورهای کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ مهرماه، تا ٢ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه الی ٢ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت تهران و کرج یک طرفه می‌شود.

آشوری در ادامه افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه ۱۱ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و تردد از ساعت ۲۰ روز جمعه الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می‌شود.

به گفته مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری در صورت افزایش حجم ترافیک در محورها محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود و اگر وضعیت ترافیکی عادی باشد محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: هموطنان برای مطلع شدن از آخرین وضعیت جاده‌های کشور می‌توانند از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

منبع: میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه آخرین وضعیت روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده های شمال

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محور‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوا ابری است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا می‌شود. ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد