Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر حسین قاضی زاده روز پنجشنبه در نشست بررسی معضلات و مشکلات بازار بورس با حضور سهامداران حقوقی بازار از  ارائه بسته پیشنهادی مجلس به شورای عالی بورس خبر داد و  افزود: بخشی از مشکلات بازار بورس نیاز به قانونگذاری دارد که به عنوان اولین قانون برای حمایت از سهامداران حقیقی؛ تشکیل مجمع سهامداران حقیقی را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر سهامداران حقیقی با گرفتن یک کد و بدون آموزش‌های لازم وارد بازار سرمایه می‌شوند  که معمولاً رفتارها  به صورت گله‌ای شکل می‌گیرد و از طرف دیگر  هم شورای عالی بورس منافع سهامداران حقیقی را در نظر نمی‌گیرد  بنابراین لازم بود که مجمع سهامداران حقیقی تشکیل شود تا حقیقی‌های بورس نیز در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته باشند.

قاضی زاده هاشمی گفت: هیات مدیره ۷ نفره برای مدیریت بازار بورس تشکیل می شود که  دو نفر از سهامداران حقیقی ذی صلاح نیز از طریق برگزاری انتخابات در این هیات عضویت پیدا می کنند و همچنینن  وجوهی نیز برای صدا و سیما تعریف کردیم تا حتما با پخش تبلیغات مربوط، فرهنگ درست سرمایه گذاری در بازار بورس شکل گیرد.

وی با تاکید بر این که  مجلس به صورت قوی و موثر موضوع را پیگیری می‌کند گفت: چرا که کشور دیگر تحمل ایجاد بحران دیگری، مثل بحران‌های گذشته را ندارد، انتظار مردم نیز همین است؛ امیدواریم بتوانیم ثبات و سامانی در این بازار ایجاد کنیم.

نایب رییس اول مجلس گفت: از سهامداران حقوقی می خواهیم  که با مصوبات شورای عالی بورس همراهی کنند اگر هم نقدی دارند ۲ نفر از مجلسی‌ها در این شورا عضو هستند و گوش شنوایی وجود دارد تا تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس منطقی شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بورس مجلس شورای اسلامی بورس اخبار کنکور سهامداران حقیقی شورای عالی بورس بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟

به گزارش همشهری آنلاین گزارش برخی منابع خبری در منطقه درباره تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران کذب است.

کد خبر 845457 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!