Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر سنندج ادامه داد: در حال حاضر شاهد گسترش پدیده ناخوشنود دست‌فروشی در سطح شهر سنندج هستیم و در حالی که همه انتظار دارند دست فروشان جمع‌آوری شوند، اما نمی‌توان با این حجم بیکاری که در جامعه با آن مواجه هستیم این کار را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، غریب سجادی در دیدار شهردار و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج با نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: متأسفانه کردستان یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است و توجه کمی در دهه‌های گذشته به حوزه‌های مختلف این استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان حاشیه نشینی به نسبت دیگر شهرهای کشور در سنندج بسیار بالا بوده و به همین نسبت نیز حجم بیکاری با توجه به جوانان تحصیل کرده‌ای که وجود دارد، بالا است.

رییس شورای شهر سنندج تصریح کرد: با توجه به اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری در سنندج نتوانسته‌ایم رضایتمندی ۱۰۰ درصدی شهروندان را جلب کنیم.

سجادی گفت: مردم کردستان یک مردم قدرشناس هستند و هر کسی که قدمی برای آنان بردارد را هیچگاه فراموش نمی‌کنند و همیشه قدردان مسئولانی هستند که به آنان خدمت ارائه کرده‌اند.

30 درصد از مساحت شهر سنندج اوقافی است

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج هم  در این دیدار با اشاره به طلب 24 هکتاری زمین از راه و شهرسازی کردستان گفت:  30 درصد مساحت شهر اوقافی است و برای اجرای برنامه‌های سازنده در شهر نیازمند تعامل بیشتر با این دستگاه‌ها هستیم.

مجید شاهویسی در ادامه به دیگر مشکلات شهر سنندج از جمله جابه جایی لشکر پیاده 28 کردستان، مشکلات کیوان راه، صعب العبور بودن فرودگاه ها، ساماندهی دستفروش ها و وانت های میوه فروشی اشاره کرد و افزود: شهرداران بخاطر اختیارات ناکافی نمی‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند و این معظلات همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.

سنندج بزرگترین نواحی منفصل شهر را دارد

ارسطو گویلی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر سنندج نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه سال 95 بودجه محقق شهرداری 100 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: در سال 98 این بودجه 5 برابر افزایش داشت و به رقم 480 میلیارد تومان رسید و سرانه هر شهروند در سال 95 ، 200 هزار تومان بوده اما در سال گذشته به 1 میلیون و 60 هزار تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: برخی از نقاط و محلات این شهر که دارای هویت تاریخی است، پیشرفت چندانی نداشته و این درشان مردم شهر نیست.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین نواحی منفصل در کشور مربوط به شهر سنندج است، یادآور شد: دخالت ناکارآمد راه و شهرسازی در حوزه مسکن باعث شده شهرک‌های نوساز جزء مناطق کم برخوردار و امکانات و زیرساختی مناسب نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیکاری حاشیه نشینی نماینده ولی فقیه کردستان دستفروشی شورای شهر سنندج سرمایه گذاری و گردشگری نواحی منفصل شورای شهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره

کاوه شیزرادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

به گفته مدیر کل حج و زیارت  استان کردستان با اشاره به اینکه اولین کاروان استان از سنندج امروز عازم سرزمین وحی شدند، گفت: دو کاروان دیگر از شهرهای سقز و بانه نیز فردا عازم این سفر معنوی می شوند.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز خواند و افزود: زائران ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره