Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@04:14:33 GMT

باید به پرسپولیس هم احترام گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۹۷۱۳

باید به پرسپولیس هم احترام گذاشت

 النصر عربستان توانست با شکست الاهلی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یپدا کند.

النصر در این مرحله باید به مصاف پرسپولیس برود و رویارویی این دو تیم در بین هواداران ایرانی و عربستانی از همین اکنون به یک کری سنگین تبدیل شده است.

عبدالعزیر المریسل خبرنگار عربستانی قبل از این بازی به هواداران النصر یک هشدار و پیام جدی فرستاد و به آن توصیه کرد که به تیم حریف و هواداران آن احترام گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او نوشت: به هواداران بزرگوار النصر توصیه می‌کنم که به حریف احترام گذارند. به آن‌ها می‌گویم که النصر به نیمه نهایی صعود کرد چرا که احترام زیاد به حریفان خود گذاشت. باید به تیم پرسپولیس هم احترام گذاشت. این احترام باید از من و شما شروع شود. باید بدانیم که هر آنچه درباره پرسپولیس می‌نویسم به گوش این تیم و هواداران آن و رسانه‌های ایرانی خواهد رسید و به همین خاطر باید احترام گذاشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که به دلیل تخلفات هوادارانش در دیدار با ذوب آهن به جریمه مالی محکوم شده بود، درخواست خود را در کمیته استیناف مطرح کرد اما با موافقت این کمیته همراه نشد.

کمیته استیناف اعلام کرد: با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت مبلغ 51 میلیون تومان خواهد بود. نکته جالب اینکه دیدار با ذوب آهن در استادیوم فولادشهر برگزار شد و هواداران پرسپولیس به خاطر بازی خارج از خانه جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد