Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، «زعفران»؛ برنامه صبح جمعه‌های شبکه دو به مناسبت روز ناشنوایان این هفته به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهد شد.

 کیخسرو رنگرز حق؛ گوینده اخبار ناشنوایان و عضو هیات مدیره انجمن ناشنوایان ایران یکی از مهمانان این برنامه است و در بخشی دیگر «زعفران» میزبان سیمین ثقفی؛ مشاور گردشگری و فعال حوزه رسانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جشنواره تعاملی زعفران پل ارتباطی بین همه کسانی است که در حوزه‌های صدا، تصویر، متن، خلاقیت، ترکیب مهارت‌های فنی در حوزه صدا و تصویر، نمایش تخصص‌هایی دارند که برای مخاطب ارزشمند است اما به واسطه شرایط فعلی همه‌گیری کرونا از یکدیگر دور افتاده‌اند.

«زعفران» برنامه ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی و اجرای الهه پرسون است که جمعه‌ها ساعت ۱۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 5037819 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی ناشنوایان برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما چهل سالگی دفاع مقدس تئاتر ایران برنامه تلویزیونی هفته دفاع مقدس موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت فیلم مستند حضور هنر ایران در جهان سینمای مستند کارگردان تئاتر برنامه رادیویی فیلم کوتاه شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد