Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد از جانبازان بالای ۵۰ درصد حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه در دهدشت تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس صبح امروز در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسعود داستار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان, مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در منزل سه نفر از جانبازان بازنشسته بالای ۵۰ درصد حوزه سلامت این شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با اهداء لوح سپاس و هدایایی از مقام شامخ ایثارگران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام داستار در این دیدارها ضمن تاکید بر اهمیت نقش جایگاه رفیع ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان در گسترش و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: عزت و عظمت امروز ایران اسلامی در سایه دفاع از ارزش‌ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده و آرامش امروز ما مرهون جان بر کفی های عزیزان ایثارگر است که باید قدردان زحمات شان بود.   داستار گفت: سرمایه های هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و توکل بر خدا, از کیان اسلامی و ارزش‌های ناب محمدی دفاع کردند و اکنون وظیفه ماست که این ایثار و فداکاری ها را برای نسل جوان تبییم کنیم و یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان را زنده نگه داریم.   محمد طاهر طیب زادگان  رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه در این دیدار گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و و خاک کشورمان رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش زندگی کنید.    طیب زادگان به ایثارگران حوزه سلامت در زمینه مقابله با بیماری کرونا نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز حوزه سلامت با نثار جان بهترین پرسنل خود و ایثارگری بخش های مختلف بهداشتی و درمانی وظیفه حفاظت از سلامت آحاد مختلف مردم را افتخاری برای خود دانسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.     در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛             انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند