Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:54:18 GMT

سایپا خودروی آفرود می سازد + تصویر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۰۲۶

سایپا خودروی آفرود می سازد + تصویر

سلیمانی از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات، بیان کرد: پس از توقف عرضه و خروج پراید از خطوط تولید، گروه خودروسازی سایپا با عرضه فیس‌لیفت دو محصول فعلی کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین امسال، گام بعدی تحول در سبد محصولات خود را برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی ادامه داد: در سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP۱۰۰ که نخستین کراس‌اوور ایرانی به حساب می‌آید، تولید انبوه و عرضه یک خودرو جدید SUV (شاسی‌بلند) در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

او افزود: از نیمه دوم امسال تا پایان سال آینده با ورود ساینا. اس، کوییک. اس، شاهین، کراس‌اوور پلتفرم SP۱۰۰ و یک خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این گروه خودروسازی ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان عزیز و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا گفت: پوست‌اندازی و تحول اساسی در رویکرد سایپا، در سخت‌ترین سال‌های صنعت خودرو که تحریم‌های خارجی، تنگنا‌های اقتصادی داخلی و شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، نشانه‌ای روشن از توانمندی مدیریتی و تعهد و تخصص مهندسان و کارکنان صنعت خودرو ایران است.

 

 سلیمانی در خصوص شاسی‌بلند جدید گروه سایپا نیز گفت: این محصول نخستین خودرو SUV بومی‌سازی شده در داخل کشور خواهد بود و ویژگی‌های دو دیفرانسیل و شاسی مستقل در آن دیده می‌شود که این موضوع قابلیت، توان و کیفیت قابل ملاحظه‌ای به این خودرو می‌بخشد و آن را به خودرویی آفرودی و سرسخت تبدیل می‌کند.

او افزود: با ورود این محصول به بازار، صنعت خودرو ایران پس از سال‌ها شاهد تولید یک خودرو متفاوت در داخل کشور خواهد بود.

سلیمانی در پایان گفت: جزئیات و اطلاعات بیشتری از این خودرو در روز‌های آینده و همزمان با رونمایی از این محصول در اختیار رسانه‌ها و هموطنان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودروی آفرود سایپا خودرو شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j۴، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T۸ یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X۳ نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

شرایط فروش جک J۴

انتهای پیام/

کد خبر: 1227457 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟