Web Analytics Made Easy - Statcounter

انستیتو رابرت کخ آلمان در پی افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در بسیاری کشورهای اروپایی باز هم لیست مناطق قرمز کرونایی خود را بروز کرده و کشورهای دیگری از جمله انگلیس را هم به این لیست اضافه کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس شاو" آلمان، دولت آلمان به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید به کرونا لیست مناطق خطر کرونایی در اروپا را افزایش داده و بسیاری بخش های اتحادیه را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دولت آلمان کشورهای بلژیک، ایسلند و برخی مناطق دیگر کشورهای اروپایی را در لیست مناطق قرمز کرونایی خود قرار داده است. انستیتو رابرت کخ آلمان مجددا لیست مناطق خطر کرونایی این کشور را بروز کرده و برای اولین بار برخی مناطق از انگلیس از جمله ولز و ایرلند شمالی را در این لیست قرار داد.

برخی از مناطق پر خطر فرانسه هم در لیست بروز شده انستیتو رابرت کخ آلمان آورده شده است.

شرایط حاد کرونا در اراضی اشغالی/شمار مبتلایان طی 24 ساعت به مرز 9 هزار نفر رسیدکرونا همچنان در اصفهان قربانی می‌گیرد / اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای ‌

دولت فدرال آلمان همچنین برای اولین بار مناطقی از دو کشور عضو بالتیک یعنی لیتوانی و استونی را هم در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داد. همچنین مناطقی از ایرلند،اسلوونی، مجارستان و رومانی هم در لیست قرمز آلمان قرار گرفته‌اند.

انستیتو رابرت کخ آلمان کشورهایی را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار می دهد که آمار مبتلایان جدید در آن از رقم 50 مورد در ازای هر 100 هزار نفر فراتر برود. هشدارهای سفر دولت آلمان البته به مفهوم ممنوعیت کامل سفر به این کشورها نیست اما تاثیرات ویژه ای بر صنعت توریسم گذاشته است.

با تصمیمات جدید دولت آلمان حالا حداقل 17 کشور از 27 عضو اتحادیه اروپا در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان قرار گرفته اند. لهستان تنها کشور همسایه آلمان است که هنوز در لیست مناطق خطر کرونایی آلمان قرار نگرفته است. البته در لهستان هم اخیرا آمار مبتلایان به کرونا به شدت افزایش پیداکرده است.

آمار مبتلایان به کرونا در آلمان هم اخیرا با سرعت زیادی رو به افزایش است و تا به حال 292911 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 9571 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا لیست مناطق خطر کرونایی لیست مناطق آمار مبتلایان دولت آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور